• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۳-۰۳
  • شناسه خبر: 6954

وجود ولی ولی فقیه در راس حکومت از عوامل پیروزی در خرمشهر بود

پیام ملّت – فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان این که حضور رهبری توانست دست آمریکا و همراهانش را از نظام ما دور نگه دارد گفت: ما بعد از جنگ نیز با فتنه های زیادی رو به رو بوده ایم و زیر سایه ولی فقی ...

پیام ملّت فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان این که حضور رهبری توانست دست آمریکا و همراهانش را از نظام ما دور نگه دارد گفت: ما بعد از جنگ نیز با فتنه های زیادی رو به رو بوده ایم و زیر سایه ولی فقیه توانسته ایم از این فتنه ها عبور کنیم.

سردار جهانبخش کرمی در مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرداری منطقه ۲ زنجان با تبریک سالروز این پیروزی اظهار داشت: ما در هر صحنه ای که وحدت داشتیم، پیروز شدیم. ما با هر طیف و سلیقه سیاسی باید کنار هم قرار بگیریم، خطوط قرمز را رد نکنیم و خود را در دایره ولی فقیه حفظ کنیم.

وی با بیان این که داشتن روحیه انقلابی و جهادی یکی از مولفه های پیروزی ما در این ۳۹ سال بوده است، تصریح کرد: اگر این روحیه از بین برود شکست خورده ایم؛ چطور که در جنگ همین عامل ما را پیروز کرد. اگر در حال حاضر در عرصه اقتصادی با مشکل مواجهیم به دلیل نداشتن روحیه جهادی است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان زنجان با اشاره به حضور مردم به عنوان دیگر مولفه پیروزی افزود: اگر می خواهیم این عظمت و قدرت را حفظ کنیم باید مردم را حفظ کنیم، باید هدف خدمت به مردم باشد و خادم آن ها باشیم؛ چه بسا اگر مردم نبودند انقلاب ۳۹ سال دوام نمی آورد.

ایشان یادآور شد: اذعان دشمن این است که رهبری تمام نقشه ها را نقش بر آب می کند و در حال حاضر هدف دشمن رهبر است.

سردار کرمی در پایان با اشاره به وعده خداوند برای پیروزی مومنان بیان کرد: این وعده خداست که ما پیروزیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست