• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۳-۰۹
  • شناسه خبر: 6966

پل گلشهر زنجان احداث می شود

پیام ملّت -شهردار زنجان گفت: پل تقاطع اتوبان ۲۲ بهمن – گلشهر کاظمیه برای سهولت تردد و کاهش ترافیک بدون احداث میدان و چراغ قرمز احداث می شود. مسیح الله معصومی افزود: پل تقاطع گلشهر با اتوبان ۲۲ بهمن، پس از طی مراحل قانونی ...

پیام ملّت -شهردار زنجان گفت: پل تقاطع اتوبان ۲۲ بهمن – گلشهر کاظمیه برای سهولت تردد و کاهش ترافیک بدون احداث میدان و چراغ قرمز احداث می شود.

مسیح الله معصومی افزود: پل تقاطع گلشهر با اتوبان ۲۲ بهمن، پس از طی مراحل قانونی و تصویب طرح اجرای این پل در شورای ترافیک استان مطرح و مصوب شد.
وی یادآورشد: همچنین مقدمات قانونی برای انتخاب پیمانکار و عقد قرارداد با آن انجام شده است.
معصومی اظهار کرد: پنجشنبه ۱۰ خرداد مصادف با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع)، عملیات اجرایی این پل آغاز می شود.
شهردار زنجان به ایرنا گفت: بناست بر اساس برنامه ریزی ها این پل طی یک سال اجرا شود و در سال ۹۸ همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: با پیمانکار هماهنگی های لازم برای ردیف های تامین مالی پروژه انجام شده است.
معصومی هدف اصلی احداث و راه اندازی این پل را روان سازی ترافیک در این منطقه خواند و ادامه داد: یک روگذر غیر هم سطح و یک دور برگردان غیر هم سطح و روگذر در قالب این پروژه اجرا می شود.
شهردار زنجان گفت: در پل امام حسین(ع) یک میدان و در پل ولیعصر (عج) چراغ قرمز برای سهولت و مدیریت ترافیک پیش بینی شده است اما در این پل چنین مدیریتی وجود ندارد.
وی تاکید کرد: مهندسی بنا به گونه ای است که تمام عبور و مرورها بدون نیاز به چراغ قرمز یا میدان میسر است و مسیر پاسخگوی ترافیک موجود خواهد بود.
معصومی اضافه کرد: بررسی های لازم در میزان تردد و ترافیک منطقه انجام و برهمین اساس عرض تقاطع طراحی شده است.
شهردار زنجان به موضوع نامگذاری این تقاطع غیر همسطح اشاره کرد و گفت: به علت آنکه عملیات اجرایی آن همزمان با میلاد امام حسین مجتبی(ع) آغاز و یک سال بعد در همین مناسبت به بهره برداری می رسد، شهردار نام پل امام حسن(ع) را به شورای شهر پیشنهاد داده است.
وی افزود: برای نامگذاری هر منطقه، پل یا تقاطعی، نام پیشنهادی ابتدا باید از سوی شهرداری در شورای شهر مطرح و مصوبه آن دریافت شود.
معصومی یادآورشد: این مصوبه به فرمانداری و سپس به کمیته تطبیق ارسال می شود و پس از تایید در چهارمین مرحله نامگذاری قطعی خواهد بود.
شهردار زنجان دلیل دیگر انتخاب چنین نامی برای این تقاطع غیر همسطح را وجود پل امام حسین(ع) در ضلع جنوب غربی شهر خواند و گفت: این تقاطع در ضلع شمال شرقی شهر قرار دارد و با نام پل امام حسین(ع) همخوانی پیدا می کند.
وی اظهار کرد: در کنار این نام، اسامی دیگری هم مطرح شده اما هیچ یک قطعی نیست و شهرداری منتظر است تا نام منتخب به تایید شورای شهر برسد و برای بررسی و تصویب نهایی به فرمانداری ارسال شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست