• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۳-۱۹
  • شناسه خبر: 7011

سیزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان بهزیستی برگزار می شود

پیام ملّت – معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان از شرکت فرزندان مقیم در مراکز تحت پوشش بهزیستی استان در سیزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان بهزیستی در تیر ماه سال‌جاری خبر داد. سلمان حسینی گفت: سیزدهمین جشنوار ...

پیام ملّت – معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان از شرکت فرزندان مقیم در مراکز تحت پوشش بهزیستی استان در سیزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان بهزیستی در تیر ماه سال‌جاری خبر داد.

سلمان حسینی گفت: سیزدهمین جشنواره فرهنگی – ورزشی فرزندان تحت پوشش بهزیستی بین کودکان مراکز سراسر کشور در دو گروه پسران و دختران به ترتیب از دوم تا هشتم تیرماه و سوم تا ۶ شهریور ماه سال‌جاری در شهرستان تنکابن و بابلسر برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این جشنواره فرزندان پسر شرکت کننده در مسابقات فوتسال در دو شهرستان تنکابن زیر ۱۴ سال و بابلسر زیر۱۸ سال به مدت ۶ روز با همدیگر رقابت کردند.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان با اشاره به برگزاری کلاس‌های آماده سازی و تمرینات ورزشی فرزندان خاطر نشان کرد: در این جشنواره ورزشی فرزندان در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، دو صحرانوردی، آمادگی جسمانی، شنا و شطرنج به رقابت خواهند پرداخت.
حسینی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره توسعه و گسترش ورزش همگانی در بین فرزندان و ایجاد شور و نشاط در روحیه فرزندان مراکز است.
وی با اشاره به استعدادیابی فرزندان ادامه داد: فرزندان شرکت کننده باید از فرزندان تحت پوشش و مقیم خانه‌های دولتی و غیر دولتی و فرزندان مقیم خانواده امداد بگیر، باشند و متولدین سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۶ به عنوان تیم زیر ۱۴ سال و متولدین ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۲ به عنوان تیم زیر ۱۸ سال به مسابقات اعزام خواهند شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست