• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۳-۲۴
  • شناسه خبر: 7063

بیماران با شماره گیری *۱۴۲#می توانند از پزشک نوبت دریافت کنند

پیام ملّت – مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰ درصد مراجعه کنندگان برای دریافت خدمات درمانی مراکز تامین اجتماعی این استان از سامانه نوبت دهی الکترونیکی استفاده کرده اند که این رق ...

پیام ملّت – مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰ درصد مراجعه کنندگان برای دریافت خدمات درمانی مراکز تامین اجتماعی این استان از سامانه نوبت دهی الکترونیکی استفاده کرده اند که این رقم تا پایان سال به ۷۰ درصد خواهد رسید.

علی محمدی افزود: پایان سال گذشته مراجعه کنندگان برای بهره مندی از خدمات مراکز درمانی تامین اجتماعی استان از ۲ طریق اقدام می کردند که با کارهای انجام گرفته این تعداد به پنج روش افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: کاهش مراجعات شهروندان و بیمه شدگان، کاهش هزینه های زائد، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات، دقت و سرعت ارائه خدمات ، کاهش خطاهای عمد و غیرعمد و رضایتمندی بالای مراجعان از مزایای استفاده از سیستمهای الکترونیکی است.
محمدی افزود: روش USSD و اینترنتی از جمله خدمات میز خدمت الکترونیکی بشمار می رود، این در حالی است گذشته بیماران ساعت پنج صبح در مقابل مراکز درمانی برای گرفتن نوبت، تجمع می کردند که هم اکنون با شماره گیری *۱۴۲# به آسانی میتوانند از طریق گوشی تلفن همراه، از پزشک مورد نظر خود نوبت دریافت کنند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: با توجه به ساختارهای جدید اعلام شده، کمیته های اصلاح نظام اداری، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در این مدیریت شکل می گیرد و هر کدام از این کمیته هابا شرح وظایف مشخص و مدون تعیین شده است.
وی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی یک نهاد عمومی غیر دولتی است و در جهت بهبود فرایند پاسخگویی به مخاطبان که از برنامه های مهم و محوری سازمان بحساب می آید ، با بهره گیری از شیوه های نوین ، در قالب میز خدمت الکترونیکی گامهای بسیار بلندی را برداشته است.
این مسئول خاطر نشان کرد: خدمات قابل ارائه به مردم و بیمه شدگان در قالبهای میز خدمت حضوری و الکترونیکی در واحدهای تابعه این مدیریت احصا شده و فرایند این خدمات در جهت شفاف سازی امور در کیمته تخصصی حقوق شهروندی در حال تدوین است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون ۲ بیمارستان، یک پلی کلینیک دو شیفته (صبح و عصر) در زنجان و چهار درمانگاه سرپایی تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده در این استان به مراجعه کنندگان، بیماران و بیمه شدگان خدمات رسانی می کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست