• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۳-۳۰
  • شناسه خبر: 7072

جشنواره مطبوعات امسال متفاوت‌ از دوره‌های قبل برگزار می‌شود

پیام ملّت – چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان  امسال با در نظر گرفتن پیشنهاد اهالی رسانه متفاوت‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود. جلسه هم‌اندیشی اصحاب رسانه استان با موضوع چهارمین جشنو ...

پیام ملّت – چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان  امسال با در نظر گرفتن پیشنهاد اهالی رسانه متفاوت‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود.

جلسه هم‌اندیشی اصحاب رسانه استان با موضوع چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و آیین پاسداشت روز خبرنگار به میزبانی خانه مطبوعات و با حضور نمایندگان رسانه‌ها برگزار شد.

مدیر خانه مطبوعات زنجان با بیان اینکه جشنواره مطبوعات و سایر رسانه‌ها طی سال‌های ۹۴ تا ۹۶ سه دوراه پشت سر گذاشته است، گفت: هر چند امسال در برگزاری اندکی تاخیری وجود دارد اما مصرانه برای برگزاری آن اقدام می‌کنیم.

طی تجربه‌های دوره‌های قبل نظرات متفاوتی را در نحوه برگزاری جشنواره مطبوعات و رسانه‌های دیگر دریافت کردیم، یوسف ناصری با بیان این جمله اضافه کرد: از این‌رو مقرر شد که نمایند‌گان رسانه‌ها در خصوص این جشنواره هم‌اندیشی داشته باشند تا نواقص و مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه کمیته اجرایی جشنواره شامل خانه مطبوعات، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، ادامه داد: نظرات این جلسه هم‌اندیشی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منتقل خواهد شد تا در نهایت شاهد یک ساماندهی مناسب باشیم.

در ادامه نمایندگان رسانه‌ها به بیان پیشنهاداتی چون جدا سازی بخش مطبوعات با رسانه‌های مجازی، انتخاب داوران بیشتر و متخصص در حوزه‌های مختلف، کد گذاری، صدور بیانیه هیئت داوران درباره آثار، بیان دلایل انتخاب آثار برتر از سوی داوران را مطرح کردند.

همچنین انتشار آثار منتخب از طریق فضای مجازی و در صورت امکان به صورت چاپ شده، برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز برای اهالی رسانه، کاهش سخنرانی‌ها در مراسم روز خبرنگار و فرصت و بها دادن به سخنان و مشکلات خبرنگاران از دیگر موضوعات مطروحه بود.

در پایان مقرر شد جلسه دیگری با حضور این نمایندگان در راستای تکمیل پیشنهادات و تصمیم‌گیری‌ها تشکیل شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست