• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۰۳
  • شناسه خبر: 7097

تعدیل نیرو، تعطیلی واحد و کاهش حقوق در دانشگاه آزاد نداریم

عصرملّت – معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برنامه‌های تحول در این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی را با سه قید به سمت و سوی جدید پیش می‌بریم. هیچ نیرویی اخراج نمی‌شود، هیج واحدی تعطیل نمی ...

عصرملّت – معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برنامه‌های تحول در این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی را با سه قید به سمت و سوی جدید پیش می‌بریم. هیچ نیرویی اخراج نمی‌شود، هیج واحدی تعطیل نمی‌شود، حقوق هیچ نیرویی هم کاهش نخواهد یافت.

عبدالرسول پورعباس در گفت‌وگو با خبرنگار «آنا» گفت: ما یک دوره گذار برای دانشگاه آزاد اسلامی تعریف کرده‌ایم که مانند دوره درمان است، کسی که بیمار می‌شود باید از او مراقبت کرد و هر چیزی را نمی‌تواند مصرف کند اما بعد از آن که سلامتی را کسب کرد آزاد است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی نیز در حال حاضر دوره درمان را سپری می‌کند. در این دوره به طور طبیعی باید دانشگاه را آماده ریل‌گذاری‌های جدید کنیم و قطار را به آرامی وارد آن کنیم

معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی را با سه قید به سمت و سوی جدید پیش می‌بریم. قید اول هیچ نیرویی اخراج نمی‌شود، قید دوم هیچ واحدی تعطیل نمی‌شود و قید سوم اینکه حقوقی هیچکدام از کارکنان دانشگاه آزاد کاهش نمی‌یابد.

پور عباس در پایان گفت: این سه قید را الگوی حرکت قرار داده‌ایم و با تدابیری که شکل می‌گیرد و با افزایش درآمدهای دانشگاه، در مسیر ترمیم هم گام‌هایی برخواهیم داشت.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست