• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۰۳
  • شناسه خبر: 7094

پایانه‌های جدید مسافری تا ۱۵ مرداد از راه می‌رسند

پیام ملّت -سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: با توجه به بازتعریف خطوط اتوبوسرانی زنجان، پایانه‌های جدید مسافری تا ۱۵ مرداد اعلام می‌شوند.  سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زن ...

پیام ملّت -سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: با توجه به بازتعریف خطوط اتوبوسرانی زنجان، پایانه‌های جدید مسافری تا ۱۵ مرداد اعلام می‌شوند.

 سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با بیان اینکه پیاده‌راه سبزه میدان ضرورت تغییر پایانه‌های مسافری را حتمی کرده است، گفت: بازتعریف خطوط اتوبوسرانی مدتی است که از سوی شهرداری مورد بررسی قرار گرفته و مهم تلقی می‌شود.

سید اسماعیل موسوی ادامه داد: عملیات پیاده راه سبزه میدان عملا از ۱۵ تیر ماه کلید می‌خورد در نتیجه برای بهسازی رفت و آمد اتوبوس‌ها مکان پایانه موجود نیز تغییر خواهد یافت. به احتمال قوی سه راه امجدیه، میدان آزادی و میدان ارتش پایانه‌های جدید مسافری خواهند بود.

وی با بیان اینکه پس از شروع اولین فاز با آغاز پیاده‌راه سبزه میدان، یک ماه زمان برای انتقال همه اتوبوس‌ها به پایانه‌های جدید خواهیم داشت، اضافه کرد: تا ۱۵ مرداد ماه پایانه‌های جدید فعالیت حتمی خود را خواهند داشت.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان عنوان کرد: هدف از بازتعریف و حذف پایانه در هسته مرکزی شهر کنترل ترافیک است تا مردم به سهولت بتوانند در شهر تردد داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف عملیاتی شدن این اقدام کاهش تردد در هسته مرکزی شهر است، ادامه داد: تقویت ناوگان حمل و نقل همراه با تشویق افراد برای بهره‌مندی از آنها و همچنین تسریع در رفت و آمد مورد هدف بوده و با جدیت دنبال می‌شوند.

موسوی با بیان اینکه در کنار طرح مطالعات جامع اتوبوس، طرح مطالعات تاکسی نیز در دستور کار قرار گرفته و قراردادهایی جهت ساماندهی این معقوله منعقد شده است، گفت: طرح بعدی نیز به زوج و فرد کردن ورود خودروها به هسته مرکزی مربوط می‌شود در واقع برای توسعه حمل و نقل عمومی و کنترل ترافیک اقدام می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست