• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۰۴
  • شناسه خبر: 7117

تسلط بالای نیروهای اطلاعاتی مانع نفوذ است

پیام ملّت – دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه تسلط نیروهای اطلاعاتی ما بسیار قوی و موثر است، گفت: تروریست‌ها اگر بتوانند یک ترقه در ایران منفجر کنند ده‌ها برابر عملیات‌های مشابه در خارج از ایران جایزه می‌گ ...

پیام ملّت – دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه تسلط نیروهای اطلاعاتی ما بسیار قوی و موثر است، گفت: تروریست‌ها اگر بتوانند یک ترقه در ایران منفجر کنند ده‌ها برابر عملیات‌های مشابه در خارج از ایران جایزه می‌گیرند اما اینکه کاری نمی‌کنند یعنی نمی‌توانند.

محمدرضا باهنر  درباره سالگرد حادثه تروریستی انفجار دفتر حزب جمهوری و شهادت شهید بهشتی و یارانش بابیان اینکه ملت ما ضربات سنگینی از ترور خورده‌ است گفت: علی‌رغم تمام این اتفاقات و ترورها که آمار آن به ۲۰ هزار رسیده است تسلط نیروهای اطلاعاتی ما تسلطی بسیار قدرتمند و موثر است.

به گزارش آنا ، وی در ادامه با بیان اینکه نشان دهنده قدرت ما نبود ترور در کشور با توجه به شرایط فعلی دیگر کشورها است گفت: اگر به کشورهای دیگر مثل سوریه، عراق، یمن و حتی کشورهای اروپایی که قدرتمند هستند، نگاه کنید ترورهایی می‌بینید که هیچکدام از آنها در ایران وجود ندارد.

دبیر کل جامعه مهندسین در ادامه افزود: ما این اطمینان را داریم که این تروریست‌ها اگر بتوانند یک ترقه در ایران منفجر کنند ده ها برابر عملیات‌های مشابه در خارج از ایران جایزه می‌گیرند اما اینکه کاری نمی‌کنند یعنی نمی‌توانند.

باهنر با اشاره به اینکه قدرت نفوذ بسیار بالایی داریم تصریح کرد: هر از چندگاهی وزارت اطلاعات یا نیروهای مسلح از کشف گروه‌‌های تروریستی می‌گویند. بحمدالله نفوذ و قدرت اطلاعاتیمان در آن حد است که حتی برخی اوقات یک محموله یا یک تروریست از مبدأ که حرکت می‌کند ما اطلاع داریم و رصد می‌کنیم و برخی اوقات ما تصمیم می‌گیریم که کجا با او برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه همه ما در معرض خطر نفوذ فرهنگی هستیم افزود: باید همه ما افکار و مواضعمان را کنترل کنیم. در مهمانی ماه رمضان که کارگزاران نظام خدمت رهبری شرفیاب شده بودند ایشان تعبیری با این مضمون داشتند و خطاب به کارگزاران فرمودند که شما مواضع امروز خود را با مواضع سال ۶۰ مقایسه کنید همین هم دقت کنید می بینید که خودمان هم رفتارمان عوض شده است.

باهنر در پایان افزود: استکبار برخی اوقات به دنبال تغییر نظام است اما گاهی که کم می‌آورند می‌گویند ما دنبال تغییر رفتار نظام هستیم و تغییر رفتار نظام با تغییر نظام فرقی نمی‌کند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست