• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۰۵
  • شناسه خبر: 7137

مردم مراقب فرصت طلبان باشند

پیام ملّت – دبیر کل کانون دانشگاهیان گفت: برخی دنبال این هستند که سوار بر موج مشکلات اقتصادی مردم فرصت را بدست آمریکایی‌ها بدهند تا آن‌ها بتوانند بهره برداری کنند لذا باید مردم مراقب باشند که دیگران از این آب گل آل ...

پیام ملّت – دبیر کل کانون دانشگاهیان گفت: برخی دنبال این هستند که سوار بر موج مشکلات اقتصادی مردم فرصت را بدست آمریکایی‌ها بدهند تا آن‌ها بتوانند بهره برداری کنند لذا باید مردم مراقب باشند که دیگران از این آب گل آلود ماهی نگیرند.

سید محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار «آنا» با اشاره به اعتصابات اخیر کسبه بازار تهران گفت: در اینکه مشکلاتی برای کشور ایجاد شده تردیدی نیست. اینکه ارزش پول ملی طی مدت کوتاهی اینگونه کاهش پیدا کرد نشان دهنده این است که روند بی سابقه ای در کشور وجود دارد و این نشان می دهد تیم اقتصادی دولت واقعا نتوانسته درست تدبیر و پیش بینی کند و بتواند از چنین اتفاقاتی جلوگیری کند.

وی با اشاره به اینکه عده ای دنبال سوءاستفاده هستند تصریح کرد: اینکه در مواجهه با این قضیه عده ای بخواهند سوءاستفاده کنند درست نیست زیرا گزارش‌هایی داریم که نشان می‌دهد برخی در حال طراحی هستند تا از مشکلات اقتصادی که برای مردم ایجاد شده به نفع خود و علیه نظام اسلامی سوءاستفاده کنند.

حسینی در ادامه افزود: برخی دنبال این هستند که سوار بر موج مشکلات اقتصادی مردم فرصت را بدست آمریکایی‌ها بدهند تا آن‌ها بتوانند بهره برداری کنند لذا باید مردم مراقب باشند که دیگران از این آب گل آلود ماهی نگیرند، مجلس و دستگاه های نظارتی کارهای خود را انجام می‌دهند و اگر اعتراضی هم هست باید در چارچوب نظام اسلامی و به شکل قانونی مطرح شود و الا به نفع کشور نخواهد بود.

دبیرکل کانون دانشگاهیان با بیان اینکه همه جریانات سیاسی کشور در حال حاضر دلسوز نظام هستند گفت: تمامی جناح‌های موجود در کشور نمی‌خواهند که منافقین، سلطنت طلب ها، ضد انقلاب و معاندین فرصت پیدا کنند و در این موضوع بین همه طیف های سیاسی اتفاق نظر وجود دارد لذا باید در یک فضای آرام قوای سه گانه دست به دست هم بدهند تا اقدامات جدی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: اگر مردم احساس کنند که هیچ فعالیتی صورت نمی‌گیرد مایوس می‌شوند خصوصا اگر کارهایی انجام شود که عواطف و احساسات را جریحه دار کند باید در یک فضای آرام ستادی که با فرمان رهبری تشکیل شده و صاحب‌نظران از هر سه قوه حضور دارند، تدابیر لازم را اتخاذ کنند و با ارایه راهکار به دولت رویکرد صحیحی پیش روی دستگاه اجرایی بگذارند.

حسینی با بیان اینکه باید جلوی رانت‌خواری و بهره برداری از فرصت برای رسیدن به ثروت‌های نجومی گرفته شود گفت: کارهایی همچون کاری که در بحث خودرو شد و گفتند ۵۰۰۰ خودرو وارد شده است یا این تعداد سکه هایی که افراد خاصی گرفتند و یک شبه درآمدهای کلان بدست آوردند خودش منجر به عصبانی کردن مردم می‌شود و بیانگر این است که دولت نه تدبیر و نه احاطه و اشراف و اقتدار لازم را برای اینکه کارش را به خوبی انجام دهد ندارد.

وی در پایان گفت: باید به حرف دلسوزان و اقتصاددانان و عناصر انقلابی گوش فرا بدهند زیرا مردم اگر احساس کنند که کارهای خوبی در حال صورت گرفتن است این التهابات کمتر خواهد شد. هنوز اتفاقی نیفتاده که بخواهد این همه قیمت ها افزایش پیدا کند وحتی مدت تحریم‌ها شروع نشده است که اینگونه اقداماتی در حال صورت گرفتن است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست