• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۰۹
  • شناسه خبر: 7169

۲۲۸ کارگاه سبک زندگی قرآنی و اسلامی برپا شد

پیام ملّت – ۲۲۸ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: سال گذشته کارگاه سبک زندگی قرآنی و اسلامی در سال گذشته اجرا شد. حجت الاسلام مسعود صفی یاری، در گفت و گو با پیام ملّت با شاره به اینکه ۲۲۸ کارگاه سبک زندگی قرآنی و اس ...

پیام ملّت – ۲۲۸ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: سال گذشته کارگاه سبک زندگی قرآنی و اسلامی در سال گذشته اجرا شد.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری، در گفت و گو با پیام ملّت با شاره به اینکه ۲۲۸ کارگاه سبک زندگی قرآنی و اسلامی در سال گذشته اجرا شد، اظهار کرد: در بخش گفتمان دینی دانش آموزی، دانشجویی و طلاب بیش از ۲۶۱ گفتمان در ۱۸۵ مرکز برگزار شد. ۹ هزار نفر در این گفتمان‌ها شرکت کردند.

مجمع خیرین قرآنی برای نخستین بار در استان تشکیل شد، وی با اشاره به جمله مذکور ادامه داد: ادغام موسسات قرآنی و یکپارچه شدن با تشکیل هیئت رسیدگی یکی از اقدامات سال گذشته بود که ثمرات قابل توجهی خواهد داشت.  ۶۳ تشکل قرآنی فعال تا به امروز در دبیرخانه به ثبت رسیده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از سیزدهمن دوره اعطای مدرک به حفاظ سخن به میان آورده و عنوان کرد: در واقع براساس شیوه نامه موجود مدرک تخصصی مربوط به حافظان اعطاء می شود.

حجت الاسلام صفی یاری اضافه کرد: طرح تربیت داور تخصصی قرآنی با حضور ۳۵ نفر شرکت کننده نیز برای نخستین بار سال ۹۶ در کنار دوره تخصصی مدرس سبک زندگی قرآنی کلید خورد.

وی با اشاره به اینکه استقرار ۶۷ تن از مبلغان در مناطق مختلف استان مستقر شده‌اند، گفت: خوشبختانه حضور این افراد تاثیر گذار بوده و امروزه موارد مربوطه به روستا به دلیل اعتماد مردم از طریق این روحانیون دنبال می‌شود. همچنین ۴۲ هزار و ۲۱۷ فعالیت در حوزه‌های استقرار در سال گذشته انجام شده است که شامل گفتمان های دینی، حجاب و عفاف، قرآن و …. می‌شود.

حجت الاسلام صفی یاری درباره تبلیغات فرهنگی افزود: ۷ هزار بروشور در موضوعات گوناگون از جمله شعار سال انتشار یافته و امسال نیز کتاب تربیت نسل نماز گزار با نگاه کاربردی در میان مردم توزیع خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان  با بیان اینکه ۱۱۱۰ هیئت  و ۱۴۲۰ مداح سال گذشته در سامانه طوبی به ثبت رسیده‌اند، اظهار کرد: این اقدام در ساماندهی و شناسنامه‌دار شدن این قشر ارزشمند است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست