• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۱۰
  • شناسه خبر: 7178

اوراق تسویه خزانه راهی برای پرداخت بدهی‌های دولت به پیمانکاران

پیام ملّت – رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان زنجان گفت: اوراق تسویه خزانه پرداخت بدهی‌های دولت به پیمانکاران را میسر می‌کند. به گزارش پیام ملّت از زنجان، شهرام طهماسبی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ...

پیام ملّت – رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان زنجان گفت: اوراق تسویه خزانه پرداخت بدهی‌های دولت به پیمانکاران را میسر می‌کند.

به گزارش پیام ملّت از زنجان، شهرام طهماسبی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه امسال اوراق تسویه خزانه پایدار شده است، افزود: همچنین این اوراق توسعه یافته و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از محل تهاتر بدهی خود به پیمانکاران کمتر و در صورت امکان به طور کامل پرداخت کنند.

امکان جدیدی فراهم شده تا شرکت‌ها و اشخاصی که از دولت طلبکار هستند را به میزان بیشتری زیر پوشش قرار گیرند، وی با بیان این جمله ادامه داد: سال گذشته از ۵ هزار میلیارد تومان منابع ۳۷.۵ میلیارد تومان جذب شد و امیدواریم امسال این مبالغ رو به رشد باشد.

طهماسبی از حوزه پژوهش چنین گفت: یک درصد از اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌ها به غیر از فصل یک و ۶ به حوزه پژوهش اختصاص دارد. اگر این اعتبارات در اختیار شورای برنامه‌ریزی و توسعه قرار گیرد به سمت مناسبی هدایت می‌شود.

وی ادامه داد: اعتبارات پژوهشی در بعضی از دستگاه‌ها به نتیجه مناسبی ختم نمی‌شود و از طرفی با وجود مشکلات در جذب اعتبارات، ساز و کارهای لازم برای پیشبرد موضوعات تحقیقاتی نیز میسر نخواهد بود.

انتهای پیام

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست