• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۱۳
  • شناسه خبر: 7253

پیاده‌راه سبزه میدان باید تا ۲۰ شهریور به پایان برسد/ از سرگردانی مردم جلوگیری کنیم

پیام ملّت – رئیس شورای شهر زنجان گفت: پیاده‌راه سبزه میدان باید تا ۲۰ شهریور به اتمام برسد تا مردم در مراسم محرم دچار مشکل نشوند. به گزارش پیام ملّت احمد نصیری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه ...

پیام ملّت – رئیس شورای شهر زنجان گفت: پیاده‌راه سبزه میدان باید تا ۲۰ شهریور به اتمام برسد تا مردم در مراسم محرم دچار مشکل نشوند.

به گزارش پیام ملّت احمد نصیری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه تابستان از راه رسیده و مردم اغلب اوقات فراغت خود را در بوستان‌ها و پارک‌ها می‌گذرانند، افزود:  همچنین مسافران و گردشگران نیز بیش از پیش در زنجان حضور دارند در نتیجه انتظار می‌رود نظافت شهر بیش از پیش مورد توجه شهرداری قرار گرد.

وی ادامه داد: نهر آب‌هایی که مردم به دلیل بوی نامطبوع برخی از آنها ناراضی هستند نیز باید پاکسازی شوند.

رئیس شورای شهر زنجان ضمن قدردانی از نیروی انتظامی برای برقراری امنیت بیان کرد: امیدواریم نیروی انتظامی در برقراری امنیت پارک‌ها و بوستان‌ها مجدانه وارد میدان شود.

نصیری همچنین از نبود سرویس بهداشتی در پارک‌ها سخن به میان آورده و اظهار کرد: وجود این مکان برای سالخوردگان و کودکان ضروری است.

 رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه کیفیت نباید فدای کمیت شود، عنوان کرد: مسئولان شهرداری دقت داشته باشند که پروژه‌ها به بهترین شکل ممکن و در زمان مناسبی اجرا شوند. همچنین از مردم نیز می‌خواهیم اعتراضات خود را نسبت به موارد غیر ضروری چشم‌پوشی کنند تا پروژه‌ها در بهترین زمان ممکن تحویل داده شوند.

وی در بخشی از سخنان خود درباره پیاده‌راه سبزه میدان گفت: پروژه پیاده‌راه به زودی در زنجان کلید می‌خورد و مسئولان مربوطه باید دقت داشته باشند که اجرای آن تا ۲۰ شهریور به اتمام برسد چرا که ماه محرم در پیش است و مراسم‌ها و دسته‌های عزاداری پر شور استان نباید با مانعی روبه‌رو باشند.

نصیری اضافه کرد: مسئولان اکنون در حال طی مراحل قانونی جهت ساخت پروژه سبزه میدان هستند اما اجرای آن نیز باید به موقع انجام شود تا رضایت مردم جلب شود.

رئیس شورای شهر زنجان از نبود نظارت در برخی حوزه‌ها سخن به میان آورده و ادامه داد: این روز‌ها قیمت در فروشگاه‌های غذایی، لوازم خانگی، میوه‌فروشی‌ها و در دیگر مراکز فروش ثباتی ندارد و این نشان می‌دهد که نظارت بر این موارد باید بیش پیش باشد. همچنین باید از سرگردانی مردم جلوگیری کنیم برای نمونه از نارضایتی مردم در حوزه شهرداری کم کنیم.

نباید اجازه دهیم قلم ما به بداخلاقی آلوده شود، وی با بیان این جمله گفت: اخیرا خبری در رسانه‌ها مطرح شد که صحت نداشت. این موضوع نشان می‌دهد که نباید به راحتی با آبروی افراد بازی کنیم. جایگاه شورا مقدس است. در واقع شورای اسلامی شهر تبلور اراده مردم است و نباید هر کسی به خود اجازه مطرح کردن هر مسئله‌ای را بدهد. باید مسائل شفاف‌سازی و واقعیت‌ها به مردم بازگو شود.

نصیری در بخشی دیگر به کمبود منابعی چون آب و برق اشاره کرده و افزود: از شهرداری می‌خواهم در هر حوزه که امکان داشته باشد جهت کاهش مصرف آب و برق ورود پیدا کند. برای مثال چمن‌ها را شب آبیاری کنند تا در روز تبخیر رخ ندهد.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست