• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۱۴
  • شناسه خبر: 7312

حضور ۲۰ ورزشکار زنجانی در رقابت‌های آسیایی جاکارتا قطعی شده است

پیام ملّت – معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان از قطعی شدن حضور ۲۰ ورزشکار زنجانی در رقابت‌های آسیایی خبر داد و گفت: امکان افزایش این تعداد وجود دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، محمدعلی حمزه‌پور ...

پیام ملّت – معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان از قطعی شدن حضور ۲۰ ورزشکار زنجانی در رقابت‌های آسیایی خبر داد و گفت: امکان افزایش این تعداد وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، محمدعلی حمزه‌پور امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: تا این لحظه حضور ۲۰ ورزشکار در مسابقات آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ قطعی شده است.

وی در ادامه از قطعی شدن حضور دو مربی در این رقابت‌ها خبر داد و گفت: با نزدیک‌تر شدن به آغاز مسابقات امکان افزایش ورزشکاران و مربیان نیز وجود دارد.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه از حمایت اداره‌کل ورزش از ورزشکاران اعزامی به مسابقات سخن گفت و افزود: از آغاز امسال و در راستای حمایت از ورزشکارانی که اعزام آن‌ها به رقابت‌های آسیایی قطعی شده بود ماهیانه یک میلیون تومان به حساب آن‌ها واریز می‌شود و این کار ادامه دارد.

وی افزود: با همکاری چهار شرکت بزرگ‌زنجان ورزشکارانی که مدال طلا را در این مسابقات کسب کنند چهار دستگاه پراید اعطا  خواهد شد.

حمزه‌پور با بیان اینکه ورزشکاران زنجانی که به این مسابقات اعزام شده‌اند بیشتر در رشته‌های همچون قایقرانی، سنگنوردی، تیر و کمان، شمشیربازی، اسکیت، دوچرخه‌سواری و تکواندو است، گفت: مینا خانی ورزشکار خوش استعداد زنجانی به عنوان نفر ذخیره به همراه تیم ملی تکواندو به مسابقات آسیایی اعزام می‌شود.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای ورزشکاران ایران و زنجان در این رقابت‌ها گفت: امیدواریم ورزشکاران ایرانی در این رقابت‌ها بدرخشند.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست