• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۱۴
  • شناسه خبر: 7297

فعالیت ۳ موسسه پیشگیری از اعتیاد در شهرستان ایجرود

پیام ملّت – رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایجرود گفت: ۳ موسسه پیشگری از اعتیاد در شهرستان ایجرود جهت پذیرش معتادان فعال هستند. زین العابدین مهدیون با اشاره به اینکه این نهاد حمایتی در راستای آماده سازی شغلی معتادین به ...

پیام ملّت – رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایجرود گفت: ۳ موسسه پیشگری از اعتیاد در شهرستان ایجرود جهت پذیرش معتادان فعال هستند.

زین العابدین مهدیون با اشاره به اینکه این نهاد حمایتی در راستای آماده سازی شغلی معتادین بهبودیافته علاوه بر آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای ،اقدام به تشکیل دوره مهارت‌های زندگی و پیشگیری از اعتیاد می‌کنند، اظهار کرد: سه موسسه فعال در حوزه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و اعتیاد در شهرستان ایجرود فعال است که از این تعداد ۲ موسسه توسط معتادین بهبودیافته در تاسیس شده‌اند.

 وی آماده سازی شغلی، آموزش مهارت‌های زندگی و مراقبت های بعد از مراکز درمانی و ترک اعتیاد و ایجاد اشتغال پایدار را از عوامل تاثیر گذار در برگشت معتادین به زندگی سالم دانسته و ادامه داد: معتادین بهبودیافته از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند، در صورت عدم اعتماد و پذیرش معتادین از سوی جامعه، امکان لغزش و بازگشت مجدد آنان به مصرف مواد مخدر به شدت افزایش خواهدیافت.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایجرود اضافه کرد: سیاست بهزیستی در پیشگیری از اعتیاد جامعه محوری است.

موسسات غیر دولتی به عنوان سرمایه اجتماعی بهزیستی محسوب می‌شوند، مهدیون عنوان کرد: این موسسات همگام با سازمان بهزیستی در اجرای برنامه‌های آگاهسازی و پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی از  بازوان توانمند بهزیستی در ارائه خدمات به جامعه هدف تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست