• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۱۷
  • شناسه خبر: 7367

زنجان تا پایان هفته جاری وضعیت جوی پایداری خواهد داشت

پیام ملّت – کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان از پایداری وضعیت جوی استان تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: وزش باد و نوسان چند درجه‌ای دما از جمله پدیده‌های جوی استان برای این هفته پیش‌بینی شده است ...

پیام ملّت – کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان از پایداری وضعیت جوی استان تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: وزش باد و نوسان چند درجه‌ای دما از جمله پدیده‌های جوی استان برای این هفته پیش‌بینی شده است.

حسین سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی امروز استان را صاف تا قسمتی ابری اعلام و اظهار کرد: این پوشش ابر برای شهرستان طارم بیش از سایر نقاط خواهد بود.

وی افزود: وضعیت جوی استان زنجان از بعد از ظهر امروز با وزش باد همراه می‌شود، که بر اساس پیش‌بینی‌ها سرعت وزش باد به ۴۰ کیلومتر بر ساعت هم می‌رسد.

کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان از پایداری جوی تا پایان هفته جاری خبر داد و تصریح کرد: هیچ بارشی برای این هفته پیش‌بینی نشده است.

سلطانی به کاهش یک تا سه درجه‌ای دمای استان زنجان طی چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: این وضعیت دمایی تا روز چهارشنبه ادامه یافته و پس از آن دما مجددا افزایش می‌یابد.

وی نوسان دمایی پیش‌بینی شده برای شهرستان طارم را طی چند روز نخست هفته جاری بیش از سایر نقاط استان زنجان اعلام کرد.

کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان به نوسان ۲۲ درجه‌ای دمای زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: زنجان در این بازه زمانی دمایی دمایی بین ۱۵ و ۳۷ درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته است.

سلطانی از ثبت دمای ۴۱ درجه بالای صفر به عنوان بالاترین دما در سطح استان در ماهنشان طی روز گذشته خبر داد و گفت: خنک‌ترین دمای این بازه زمانی با ۱۱ درجه بالای از خیرآباد گزارش شده است.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست