• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۱۷
  • شناسه خبر: 7358

شهدا به اهداف و جایگاه رفیع خود دست یافته‌اند

پیام ملّت – مراسم نکوداشت جانباز شهید حسین رمضانی با حضور مردم شهید پرور زنجان و مسئولان برگزار شد. به گزارش پیام ملّـت مراسم نگوداشت جانباز شهید حسین رمضانی ظهر امروز در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد. در این مراسم ن ...

پیام ملّت – مراسم نکوداشت جانباز شهید حسین رمضانی با حضور مردم شهید پرور زنجان و مسئولان برگزار شد.

به گزارش پیام ملّـت مراسم نگوداشت جانباز شهید حسین رمضانی ظهر امروز در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه طبق آیات قرآن کسانی که شهید شده‌اند زنده‌اند و نباید آنها را مرده تصور کرد، افزود: وقتی راه شهدا درک نشود بدین مفهوم است که راه حق پیدا نشده و شعور لازم برای درک فرهنگ غنی شهادت نیز وجود ندارد.

شهدا به اهداف و جایگاه رفیع خود دست یافته‌اند، وی با بیان این جمله عنوان کرد: کسی در کشور وجود ندارد که مدیون خون شهدا نباشد. چرا که جمله “شهدا مظهر قدرت ایران هستند” نشان می دهد که آنها در اوج ایثار با تمام وجود پای نظام  وانقلاب ایستادند.

آیت الله خاتمی با اشاره به شهید حسین رمضانی گفت: این سردار سرافراز در آغوش خانواده‌ای پرورش یافت که پدر حسینی و مادری پاک سیرت فرزندان را یاری می‌کردند. او رفته بود سر را در راه اعتقاداتش نثار کند اما قسمت این بود پاهایش را فدا کند.

وی با بیان اینکه جامعه ما نیازمند راست قامتان جاوید است، اظهار کرد: این مراسم به منظور گرامیداشت و الگو قرار دادن حسنات شهدا برپا شد.

شهید والامقام در سن ۲۲ سالگی به صورت داوطلبانه از طریق بسیج وارد میادین نبرد حق علیه باطل شد و طی ۸ ماه حضور خود در جبهه، در منطقه کردستان و عین‌خوش به خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشغول شد.

او که اولین شهید واقف استان است در سن ۲۳ سالگی در عملیات محرم منطقه عین‌خوش از ناحیه نخاع دچار جراحت شده و به درجه جانبازی رسید.

شهید‌حسین رمضانی، متولد ۱۳۴۰ در زنجان بوده و به عنوان یکی از جانبازان ۷۰ درصد استان به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست