• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۲۵
  • شناسه خبر: 7446

شهدای مدافع حرم، خود را فدای ارزش‌ها کردند

پیام ملّت – سید محمود علوی وزیر اطلاعات در سفر به زنجان به مقام شهدای گمنام ادای احترام کرد. وزیر اطلاعات دردیدار با حجت الاسلام خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و اسدالله درویش امیری استاندار زنجا ...

پیام ملّت – سید محمود علوی وزیر اطلاعات در سفر به زنجان به مقام شهدای گمنام ادای احترام کرد. وزیر اطلاعات دردیدار با حجت الاسلام خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و اسدالله درویش امیری استاندار زنجان بر اهمیت همگرایی و هم اندیشی مسئولان با مردم تاکید کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیدمحمود علوی در ادامه سفر خود به استان زنجان، با خانواده شهید مدافع حرم، سردار خیرالله صمدی (سومین شهید مدافع حرم استان زنجان) دیدار و برای این شهید گرانقدر و همه شهدای ایران اسلامی با قرائت فاتحه‌ای طلب آمرزش کرد.

ایسنا نوشت ؛ وی در این دیدار با بیان اینکه یکی از افتخارات امروز نظام اسلامی، همین خانواده‌ شهدا هستند که امروز ما مفتخر به دیدار یکی از این خانواده‌ها در شهر زنجان شده‌ایم، افزود: همه شهدا جایگاه و ارزش والایی دارند، اما به طور حتم شهدای مدافع حرم از جایگاه خاصی برخوردارند.

این مسئول با یادآوری اینکه شهدای دفاع‌مقدس با انگیزه مقاومت در برابر اشغال خاک این سرزمین در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافته و به فیض شهادت نائل آمدند، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم توانستند از یک چهاردیواری جغرافیایی عبور کرده و به مرز ارزش‌ها برسند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علوی با اشاره به اینکه جایگاه ارزشمند و خاص شهدای مدافع حرم به دلیل عبور از مرز جغرافیایی و جان‌فشانی برای حفظ ارزش‌ها است، اظهار کرد: بی‌شک، شهدای مدافع حرم به آن درجه از درک عمیق رسیده‌اند که برای حفظ ارزش‌هایی که دشمن در برهه کنونی آن را هدف قرار داده، خارج از مرزهای جغرافیایی از این ارزش‌های مقدس ایران اسلامی پاسداری می‌کنند.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه به لطف خداوند و با هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب، امروز جبهه مقاومت در اوج اقتدار خود قرار داشته و دشمن را سنگر به سنگر عقب رانده است، خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت با جانی تازه‌تر مشغول بازپس‌گیری آخرین سنگرها از دشمن است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد آزادسازی قدس شریف از چنگال اشغال‌گران باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)، از خانواده شهید مدافع حرم، سردار خیرالله صمدی به‌عنوان یک جبهه فرهنگی یاد کرد و گفت: استان زنجان ریشه عمیقی به لحاظ ولایت‌مداری داشته و امروز میهمان خانواده سومین شهید مدافع حرم در استان زنجان هستیم.

علی کاظمی با اشاره به اینکه خانواده شهدا و ایثارگران همواره در مسائل مختلف پیش‌قدم بوده و در صحنه‌های حساس حضوری ولایی داشته‌اند، ادامه داد: خوشبختانه زنجان جزو استان‌هایی است که در زمینه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همواره پیشرو بوده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست