• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۲۵
  • شناسه خبر: 7449

نماینده زنجان و طارم : برعملکرد مدیران نظارت می کنیم / فرماندار زنجان:طرح پیاده راه در سبزه میدان اجرا نمی شود

پیام ملّت – نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشترین و پررنگ ترین مطالبه مردم از نمایندگان در مجلس نظارت بر عملکرد مدیران و مسئولان است و منظور از این نظارت مچگیری و مانع تراشی در عملکرد مدیران و ...

پیام ملّت – نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشترین و پررنگ ترین مطالبه مردم از نمایندگان در مجلس نظارت بر عملکرد مدیران و مسئولان است و منظور از این نظارت مچگیری و مانع تراشی در عملکرد مدیران و مسئولان نیست بلکه مردم فقط خواهان عملکرد درست آنان هستند.

به گزارش ایرنا ، علی وقفچی در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان افزود:: به حتم حضور در مناطق مختلف از ضروری ترین اقدامات نمایندگان است تا به این طریق در جریان مشکلات مردمی و نیازهای اولویت دار آنان قرار گیرند.
وقفچی به مشکل ساکنان منطقه گاوازنگ مبنی بر بلاتکلیفی سکونت در آنجا و برخوردار نبودن از امکانات زیر بنایی اشاره و اظهار کرد: این منطقه به مشکلی برای شهر زنجان تبدیل شده است و باید از مسئولان جویا شد اگر خود آنان در این منطقه سکونت داشتند، آیا امکانات به این شکل به گاوازنگ منتقل می شد؟
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به مشکل ساکنان منطقه پایین کوه اشاره کرد و گفت: در واگذاری زمین های این منطقه تخلف گزارش شده است و بنیاد مسکن باید در این زمینه پاسخگو باشد.
وی تصریح کرد: چه کسی و با چه اجازه ای زمین های پایین کوه را که بیش از ۳۰ سال از عمر درختان آن سپری می شود برای خانه سازی به فروش می رساند و واگذار می کند؟
وقفچی ادامه داد: برای بهسازی روستای قلعه ۱۳ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است، در حالی که مصالح به کار رفته در این روستا، فاقد هر نوع کیفیتی است و مردم از این وضعیت ناراضی هستند.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استفاده از مصالح بی کیفیت هدر دادن بیت المال است، خواستار ورود دستگاه های نظارتی بر نحوه و ارزیابی هزینه کرد اعتبار شد.
وی خاطرنشان کرد: مردم خواستار اصلاح پل گلشهر هستند چرا که در فاز اول این شهرک ورودی و خروجی پیش بینی نشده است.
وقفچی به گلایه بازاریان مبنی بر راه اندازی پیاده راه در سبزه میدان اشاره کرد و آن را زمینه ساز بی رونق شدن بازار صنایع دستی شهر زنجان خواند.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم منطقه بی سیم با خانه های حداکثر ۴۰ متری توانایی مالی بالایی ندارند که بتوانند هزینه ۲۰ میلیون ریالی مورد درخواست شرکت آب و فاضلاب را برای انشعاب فاضلاب بپردازند و به حتم مسئولان این شرکت باید تدابیر لازم را در این زمینه اتخاذ کند.
فرماندار شهرستان زنجان هم در پاسخ به توضیح وقفچی تاکید کرد: همه مردم زنجان باید مطلع باشند که طرحی به نام پیاده راه در سبزه میدان اجرا نمی شود.
رضا عسگری تصریح کرد: آنچه بناست در مرکزی ترین خیابان شهر رخ دهد، اصلاحات ترافیکی برای کاهش حجم بالای تردد خودروهاست.
وی با بیان اینکه اغلب خدمات مورد نیاز شهروندان در محدوده سبزه میدان تا چهار راه انقلاب واقع شده است، اصلاح خطوط ترافیکی را زمینه ساز دسترسی آسان مردم به این امکانات و کاهش حجم ترافیک در این منطقه خواند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست