• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۲۶
  • شناسه خبر: 7472

مسئولان کشور متناسب با شرایط موجود تصمیم بگیرند

پیام ملّت – نماینده مردم طارم و زنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مهمترین نکته درک شرایط موجود است و همه باید این موضوع را درک کنند و متناسب با وضعیت کنونی اقدام کنند. فریدون احمدی در جلسه شورای اداری استان زنج ...

پیام ملّت – نماینده مردم طارم و زنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مهمترین نکته درک شرایط موجود است و همه باید این موضوع را درک کنند و متناسب با وضعیت کنونی اقدام کنند.

فریدون احمدی در جلسه شورای اداری استان زنجان با بیان اینکه مقابله با تحریم‌ها وظیفه همه ما است، ادامه داد: اما تا کجا باید این مقابله ادامه پیدا کند. تحریم‌های جدید هوشمندانه است و مقابله با آنها نیز باید هوشمندانه باشد. اگر نقاط ضعفمان را رفع کنیم از تحریم آنها نیز خارج می‌شویم. برای مثال اگر تولید قطعه‌ای که واردات آن ممنوع شده است در کشور تولید شود تحریم از میان برداشته می‌شود و برای کشور نیز مفید خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پیام ملّت ، نماینده مردم طارم و زنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی افسانه نبوده بلکه واقعیتی بود که باید به آن پرداخت می‌شد، اضافه کرد:  اگر اقتصاد مقاومتی جدی گرفته می‌شد، کشور به وضعیت کنونی دچار نمی‌شد.

احمدی با بیان اینکه اقتصاد کشور در شرایط مطلوبی نیست و ارزش ریال به شدت کاهش یافته و این امر نشان می‌دهد که مسئولان کشور با مدیریت صحیح باید از مشکلات عبور کنند، ادامه داد: امروز مردم از مسئولان عملکرد مناسبی می‌طلبند.

وی در بخشی از سخنان خود اظهار کرد: واقعیت‌ها باید به مردم بازگو شود و این واقعیت‌ها سیاه نمایی نیست.

باید مسائل و مشکلات امروز را با انسجام حل کنیم، نماینده مردم طارم و زنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب اظهار کرد: اداره کشور با شرایط امروز آن هم به روش گذشته به سمت گره‌گشایی مسائل سوق پیدا نمی‌کند.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست