• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۳۰
  • شناسه خبر: 7520

آزمایشگاه فوق تخصصی مهرانه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

پیام ملّت – مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه گفت: بخش آزمایشگاه فوق تخصصی مهرانه در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید. به گزارش پیام ملّت – اصغر وثوق در نشست خبری مسئولان انجمن خیریه مهرانه با اصحاب رسانه افزو ...

پیام ملّت – مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه گفت: بخش آزمایشگاه فوق تخصصی مهرانه در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پیام ملّت – اصغر وثوق در نشست خبری مسئولان انجمن خیریه مهرانه با اصحاب رسانه افزود: وقتی صحبت از شفاف‌سازی به میان می‌آید همه فکر می‌کنند باید مسائل مالی و ریالی مطرح شود، این موضوع درست است، اما توجه کنیم که دو شفاف‌سازی دو جنبه دارد، در واقع نباید کسی فکر کند که مهرانه‌ای‌ها و یا خیرین از روی احساس یا خدایی نکرده برای کسب شخصیت اینجا هستند.

وی ادامه داد: دوم شفاف سازی در رابطه با مسائل مالی است. مهرانه سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان از مردم کمک گرفته است که از این رقم ۱۰میلیارد تومان کمک غیر نقدی و ۷ میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان کمک نقدی است. همچنین ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان وارد سفره جامعه هدف شده است.

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه با اشاره به اینکه صورت‌های مالی دقیق مهرانه در سایت انجمن قرار دارد، اظهار کرد: همه می‌تواند به سایت مراجعه کرده و اطلاعات را مشاهده کنند از طرفی درب واحد حساب رسی همیشه و هر لحظه به روی مردم باز است تا سوالات مردم پاسخ داده شود. علاوه براینکه حسابدارها این مسائل را دقیق می‌نویسند و در سایت قرار می‌دهند، حسابدار رسمی و قصم خورده دادگستری هر ساله حساب‌های مهرانه را برسی و می‌کنند.

در مجموع ۵ هزار رو ۸۲۲ پرونده در مهرانه تشکیل شده که ۲۰۰ فقره از آنها برای شهرهای تکاب، بیجار و میانه بوده است، وی با بیان این جمله  اظهار کرد: ۵ هزار و ۵۰۰ مورد به بیماران کمک شده و حدود ۹۰۰ مورد نیز حمایت معیشتی از بیماران صورت گرفته است .

وثوق اضافه کرد: در مدتی که کیلینک مهرانه مشغول به کار است خدمت مرکز کیلینک رادیو تراپی مهرانه به ۲.۶۲۵ مورد رسیده است. هزینه این خدمات در مجموع ۳۰ میلیارد تومان بوده که ریالی از بیماران دریافت نشده است.

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه از موفقیت‌های سال گذشته چنین گفت: در مهر ماه سال ۹۶ بخش شیمی درمانی مهرانه با هزینه ۳ میلیارد تومان راه اندازی شد.  تا امروز ۵۲۰ در این بخش پذیرفته شده‌اند.

وی عنوان کرد: همچنین بخش آزمایشگاه فوق تخصصی مهرانه در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست