• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۳۱
  • شناسه خبر: 7539

هیچ بیماری بدون دارو نمی‌ماند

پیام ملّت – رئیس هیأت مدیره انجمن مهرانه  گفت: با وجود مشکلاتی مانند تهیه ارز و قیمت بالای داروها، هیچ بیماری را بدون دارو رها نمی‌کنیم. مینو مقیمی افزود: ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر در سال به دلیل بیماری سرطان به مهرانه مراجعه ...

پیام ملّت – رئیس هیأت مدیره انجمن مهرانه  گفت: با وجود مشکلاتی مانند تهیه ارز و قیمت بالای داروها، هیچ بیماری را بدون دارو رها نمی‌کنیم.

مینو مقیمی افزود: ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر در سال به دلیل بیماری سرطان به مهرانه مراجعه می‌کنند.یکی از شایع‌ترین نوع سرطان در استان از نوع گوارش است.  آمار مبتلایان به سرطان در استان زنجان افزایشی نداشته است.

مینوش مقیمی با بیان این جمله که در سال  ۲۰۲۰سرطان، اولین عامل مرگ و میر خواهد بود ادامه داد: این موضوع مختص ما زنجانی‌ها یا ما ایرانی‌ها بلکه همه در گیر این موضوع هستند. دلیلش نیز به زندگی در جامعه صنعتی باز می‌گردد.

وی با اشاره به ضروت ارائه آموزش در راستای پیشگیری از بیماری سرطان  اظهار کرد: یکی از افتخارات مهرانه این است که نگرش مردم را نسبت به بیماری سرطان تغییر داده است. قبل‌ها در بین مردم رایج بود که  سرطان درمان نمی‌شود در حالی که چنین نیست.

مقیمی با بیان اینکه سرطان بستر مناسبی برای سود جویان است، عنوان کرد: سرطان یک بیماری ناشناخته است و فاکتورهای متعددی بر آن موثر است به عنوان مثال عواملی مانند ژنتیک ۱۵درصد در بروز آن تاثیر دارد.

رئیس هیأت مدیره انجمن مهرانه بیان کرد: اگر کسی ادعا کند که دارویی برای درمان بیماری‌ها کشف کرده است از پایه و اساس غلط است. به دلیل اینکه هر نوع  سرطان نحوه درمان مخصوصی دارد. اگر چنین چیزی وجود داشت درمان سرطان هم راحت و آسان بود.

وی با اشاره به اینکه سرطان روش و درمان خودش را دارد، اظهار کرد: مردم برای اینکه از خواص داروهای گیاهی اطلاع داشته باشند می توانند به سایت‌های معتبر و علمی مراجعه کنند.

مقیمی با بیان اینکه  اکنون برخی از داروها مشمول بیمه نمی‌شوند، اضافه کرد: اما با وجود مشکلاتی مانند تهیه ارز و قیمت گران داروها ما هیچ بیماری را بدون دارو نمی گذاریم.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست