• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۵-۰۲
  • شناسه خبر: 7574

راه‌اندازی نخستین مرکز رشد تجاری در استان زنجان

پیام ملّت – رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: نخستین مرکز رشد تجاری کشور در زنجان راه‌اندازی می‌شود که با فعالیت آن شرکت‌های نوپا جهت توسعه صادرات در این مرکز استقرار می‌یابند. به گزارش پیام ملّت غلامحسین جمیلی ظهر امر ...

پیام ملّت – رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: نخستین مرکز رشد تجاری کشور در زنجان راه‌اندازی می‌شود که با فعالیت آن شرکت‌های نوپا جهت توسعه صادرات در این مرکز استقرار می‌یابند.

به گزارش پیام ملّت غلامحسین جمیلی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه افزود: هرچند ناملایمات و سختی‌ها ناشی از تحریم‌ها و روابط بین‌الملل این روزها معضلاتی پدید آورده اما امیدواریم با تمام قوا رسالت خود انجام دهیم.

وی با بیان اینکه تامین نیازهای کشور، حفظ اشتغال، تولید ثروت و ایجاد ارزش افزوده از رسالت‌های مهم هستند، ادامه داد: مردم کشورمان در همه مقاطع حساس با تمام قوا ایستادگی کرده‌اند و این نشان می‌دهد در شرایط کنونی با همراهی و همدلی مردم و مسئولان عبور از شرایط دشوار اقتصادی ممکن خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان اظهار کرد: در بازار ارز و تامین کالا دولت و دولتمردان و سایر اقشار جامعه دخیل هستند. اگر دقت کنیم متوجه می‌شویم که بخشی مشکلات ایجاد شده به دلیل اقدامات نامناسب شهروندان است پس تغییر الگوی مصرف یک ضرورت محسوب می‌شود.

سامانه پایش وعده‌های اقتصادی مسئولان راه‌اندازی می‌شود، جمیلی با بیان این جمله اظهار کرد: این سامانه در روزهای اخیر به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده و به زودی با لحاظ نظرات کاربران و رفع نواقص، به تمام کشور تعمیم داده می‌شود. پیگیری و مطالبه وعده‌ها در زمان مقتضی است از وظایف این سامانه است.

وی با بیان اینکه نخستین مرکز رشد تجاری کشور طی روزهای آینده در زنجان راه‌اندازی می‌شود، گفت: اسکان و حضور شرکت‌های نوپا به صورت رایگان فراهم خواهد شد. میزبان اصلی نیز اتاق بازرگانی خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان از نتایج راه‌اندازی نخستین مرکز رشد تجاری کشور چنین توضیح داد: حداقل ۱۰ تاجر به مجموعه تجارت استان زنجان سالانه اضافه خواهند شد و در نظر داریم شاخص میزان ارزش صادراتی استان را ۱۰ درصد ارتقا دهیم.

 انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست