• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۵-۰۳
  • شناسه خبر: 7579

بیش از ۵۰ درصد مردم دچار استرس و اضطراب هستند

پیام ملّت – مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: امنیت روانی  لازم  در جامعه وجود ندارد پس برای کاهش استرس در جامعه برنامه‌های بسیاری را لازم داریم. به گزارش پیام ملّت مسیح الله سلطانی در همایش دختران، حمایت‌ها ...

پیام ملّت – مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: امنیت روانی  لازم  در جامعه وجود ندارد پس برای کاهش استرس در جامعه برنامه‌های بسیاری را لازم داریم.

به گزارش پیام ملّت مسیح الله سلطانی در همایش دختران، حمایت‌های روانی – اجتماعی، توسعه پایدار افزود: یکی از مواردی که در جامعه ما معمولا مورد غفلت واقع می‌شود بحث امنیت روانی است. اگر بخواهیم جامعه سالمی داشته باشیم باید امنیت خانواده‌ها در جامعه تامین شود تا بتوانند مراحل رشد و شکوفایی را طی کنند.

وی گفت: طبق پژوهش‌های انجام شده در سطح کلان کشور از جمله استان زنجان و شهرستان‌ها  ۵۴ درصد از افراد جامعه ما دارای استرس و اضطراب هستند.

سلطانی ادامه داد: این نشان دهنده می‌دهد که امنیت روانی  لازم  در جامعه وجود ندارد. برای کاهش استرس در جامعه برنامه‌های بسیاری را لازم داریم. قطعا مراسم‌هایی مانند جشن‌ها برای جامعه و افراد جامعه مفید خواهد بود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان اضافه کرد: جایگاه امروز دختران در جامعه باید به عنوان یک جامعه اسلامی، جایگاه ویژه و تعریف شده‌ای باشد. در یک جامعه بانشاط و پویا شاخص های مختلفی را تعریف می‌شود. یکی از این شاخص‌ها وجود مادران آرامی است که امنیت روانی را درون خانواده‌های خود تزریق کنند.

اگر ما بخواهیم در آینده خانواده‌های سالمی داشته باشیم، باید امروز دختران سالمی را تربیت کنیم، وی با بیان این جمله اضافه کرد: بدین ترتیب در آینده مادران سالمی خواهیم داشت. چراکه نقش دختران در جامعه به عنوان مادران آینده بسیار مهم است.

سلطانی تاکید کرد: برای رسیدن به این بسترسازی، آموزش یکی از اهرم‌های اصلی و اساسی است.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست