• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۵-۰۳
  • شناسه خبر: 7564

زنجان ؛ شهر پیشرو در بین کشورهای اکو انتخاب شد

پیام ملّت–شهردار زنجان از انتخاب زنجان به عنوان شهر پیشرو در بین کشورهای عضو اکو خبر داد و گفت: این انتخاب فرصت مناسبی برای شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های شهر زنجان در کشور و دنیا است. دکتر معصومی در نشست خبری با خب ...

پیام ملّتشهردار زنجان از انتخاب زنجان به عنوان شهر پیشرو در بین کشورهای عضو اکو خبر داد و گفت: این انتخاب فرصت مناسبی برای شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های شهر زنجان در کشور و دنیا است.

دکتر معصومی در نشست خبری با خبرنگاران با تاکید بر بهره بردن از امتیاز انتخاب زنجان به عنوان شهر پیشرو افزود: ورود سرمایه گذاران به شهر زنجان  و تخصیص ردیف اعتبار دولتی به شهر زنجان از دستاوردهای مهم برای زنجان خواهد بود.

وی با اشاره به نقش مهم خبرنگاران استانی برای تبلیغ و اطلاع رسانی این امر مهم یادآور شد: این انتخاب در برندسازی شهر زنجان به عنوان شهر پیشرو اثرگذار است و همکاری نزدیک سایر ارگان ها را می طلبد.

معصومی درباره برگزاری مراسم از سوی شهرداری زنجان در شهر ژنو؛ مقر سازمان ملل متحد گفت: برگزاری نمایشگاهی از توانمندی های شهر زنجان در معرض عموم از برنامه های مدیریت شهری است.

شهردار زنجان درباره برگزاری برنامه های روز۷ و۸ مرداد ماه نیز گفت: هفتم مرداد ماه سال جاری برنامه های ویژه ای در موسسه فرهنگی اکو با دعوت از سفرای کشورها و تمامی زنجانی های شناخته شده ، برگزار خواهد شد. در حاشیه این برنامه فرهنگی نمایشگاه عکسی از توانمندی ها و قابلیت های زنجان و نیز نمایشگاه صنایع دستی دایر خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های ویژه روز زنجان در هشتم مرداد ماه سال جاری بیان کرد:  در این روز برنامه های متنوعی از ساعت۱۰ صبح در محل موزه کارخانه کبریت با دعوت از ۳۰ مقام برجسته کشوری شروع می شود. برگزاری نشست خبری، پنل های تخصصی و برنامه متنوع و شاد در مجموعه گردشگری- تفریحی گاوازنگ از دیگر برنامه های این روز است.

معصومی درباره اعطای نشان اشراق افزود: هر سال این نشان را به یکی از شخصیت های تاثیرگذار زنجان در حوزه های مختلف تقدیم  می کنیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست