• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۵-۰۶
  • شناسه خبر: 7589

آبرسانی آبفای زنجان به زلزله زدگان کرمانشاهی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: یک واحد سیار آبرسانی از شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به هم میهنان خدمت رسانی می کنند. علیرضا جزء قاسمی افزود: یک تیم آبرسانی از شرکت آبفای است ...

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: یک واحد سیار آبرسانی از شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به هم میهنان خدمت رسانی می کنند.

علیرضا جزء قاسمی افزود: یک تیم آبرسانی از شرکت آبفای استان زنجان شامل یک دستگاه تانکر سیار آبرسان و سه نفر خدمه بلافاصله پس از وقوع زلزله اخیر در شهرستان اسلام آباد غرب واقع در استان کرمانشاه به محل حادثه اعزام و نسبت به آبرسانی به افراد زلزله زده اقدام می کنند.

وی اظهار داشت: بر اساس درخواست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و هماهنگی دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفای استان این تیم در شهرستان اسلام آباد غرب مستقر و به روستاهای این شهرستان خدمت رسانی می  کند.

جزء قاسمی با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در مواقع بروز حادثه در استان های همجوار همواره جزو نهاد های پیشرو در خدمات رسانی به حادثه دیدگان بوده است گفت: در زلزله سال گذشته نیز که با سطح تخریب بالایی همراه بود تیم های امدادی و خدمات رسان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان جو نخستین گروه هایی بودند که در منطقه حاضر و به زلزله زدگان امداد رسانی کردند.

این مسئول با تاکید بر لزوم افزایش آمادگی ها و ارتقاء توان مدیریت بحران برای مواقع اضطراری گفت: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان سطح آمادگی خود در دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل این شرکت را به صورت فزاینده ای افزایش داده و در لحظه آمادگی دارد در مواقع بحرانی اقدامات لازم را انجام دهد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست