• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۵-۰۸
  • شناسه خبر: 7611

انتخاب زنجان به عنوان شهر پیشرو یک انتخاب هوشمندانه است

پیام ملّت – استاندار زنجان گفت: شهر زنجان به عنوان شهر پيشرو به عنوان بهترین گزینه انتخاب شده و اقدامی هوشمندانه است به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» اسدالله درويش اميري در سمپوزيوم بين المللي “ ...

پیام ملّت – استاندار زنجان گفت: شهر زنجان به عنوان شهر پيشرو به عنوان بهترین گزینه انتخاب شده و اقدامی هوشمندانه است

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» اسدالله درويش اميري در سمپوزيوم بين المللي “زنجان شهر پيشرو” اظهار کرد: شهر زنجان به عنوان شهر پيشرو به عنوان بهترین گزینه انتخاب شده و اقدامی هوشمندانه است، به عبارتی نه تنها در انتخاب زنجان به عنوان پيشرو اشتباه نشده بلكه مقصد درستي هدف‌گذاري شده است.

وي با از دینمداری و تفکر روشن مردم زنجان سخن به میان آورده و ادامه داد: تاریخ نشان می‌دهد که مردم استان زنجان در بسياري از زمينه‌ها پيشرو بوده‌اند. اتحاد و همبستگی مردم این دیار بارها اتفاقات مهمی را در تاریخ رقم زده است.

استاندار زنجان اضافه کرد: استان زنجان مراجع نامداري را پرورش و به جامعه شيعه وارد کرده است و اکنون نيز نامداران برجسته‌ای را در دامن خود دارد. همچنین در عرصه علم و دانش روشنفكران و صاحب نظران برجسته‌ای را معرفی کرده است. وجود اساتیدی چون پروفسور ثبوتي که در این سرزمين آرام پرورش یافته سندی بر این ادعاست.

درويش اميري از شهيد مجید شهرياري؛ شهید راه علم و دانش به عنوان دلاورمردی نمونه سخن به میان آورده و افزود: وجود چنین چهره‌های مطرحی نشان از ریشه محکم این استان دارد.

وی عنوان کرد: اکنون استان زنجان در مقایسه با ۳۱ استان کشور در بسياري از شاخص‌هاي اجتماعي سرآمد محسوب می‌شود، براي نمونه زنجان در كشور به عنوان امن‌ترين و پاكترين استانها به لحاظ دارا بودن امنيت و آرامش به شمار می‌رود.

استاندار زنجان از برگزاري مراسم هاي برجسته اي چون جشنواره آش با حضور بيش از صدها هزار نفر در قالب مشاركت اجتماعي و برگزاري جشنواره غذاي اكو به عنوان گام‌های فرهنگی اثرگذار یاد کرده و گفت: بیش از ۳۵۰ تشكل مردمي با هدف رسيدگي به امور مردم و محتاجان جامعه فعالیت‌های مهمی را در برنامه خود لحاظ کرده‌اند و این موضوع نشان از جایگاه فعالیت‌های اجتماع محور در استان زنجان دارد.

درويش اميري اضافه کرد: فعالیت موسسه مهرانه با يك صد خير عضو استان زنجان را به شهر كريمان مبدل کرده است از این‌رو استان با دارا بودن ظرفيتهاي قابل توجه به عنوان شهر پيشرو به میزبانی برنامه‌هاي فرهنگي اكو مي‌شتابد. از این‌رو امیدوارم در این مسیر به درستی گام برداشته شود.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست