• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۵-۱۳
  • شناسه خبر: 7684

آسمان زنجان این هفته، صاف تا قسمتی ابری خواهد بود

پیش‌بین خدمات عامه هواشناسی زنجان گفت: آسمان اغلب نقاط زنجان این هفته صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود. حسین سلطانی با اشاره به اینکه امروز در زنجان آسمان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود، افزود: بعد از ظهر شاهد ا ...

پیش‌بین خدمات عامه هواشناسی زنجان گفت: آسمان اغلب نقاط زنجان این هفته صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

حسین سلطانی با اشاره به اینکه امروز در زنجان آسمان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود، افزود: بعد از ظهر شاهد افزایش ابر در برخی نقاط همراه با وزش باد شدید خواهیم بود.

وی ادامه داد: احتمال ناپایداری خفیف محلی به شکل بارش پراکنده در ساعات بعد از ظهر و عصر را انتظار داریم.

پیش بین خدمات عامه هواشناسی زنجان، با بیان اینکه انتظار می‌رود در نیمه شمالی استان به خصوص منطقه طارم کاهش دما رخ دهد، عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در بین مراکز استان، زنجان با ۱۷ درجه خنک‌ترین و ماهنشان با ۴۰ درجه گرم‌ترین دما را از آن خود کردند.

سلطانی اضافه کرد: دمای فعلی زنجان ۲۴ درجه بوده و نسبت به روز گذشته ۲ درجه کاهش دما را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه تا آخر هفته اغلب نقاط استان آسمانی صاف تا قسمتی ابری خواهند داشت که در ساعات بعد از ظهر با وزش باد همراه خواهد بود، گفت: سامانه خاص بارشی برای استان پیش‌بینی نمی‌شود مگر ناپایداری‌های محلی.

پیش بین خدمات عامه هواشناسی زنجان بیان کرد: همچنین تا روز دوشنبه با کاهش دما و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با افزایش دما روبه‌رو خواهیم بود و در نهایت از روز جمعه و شنبه بار دیگر دما کاهش می‌یابد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست