• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۵-۱۴
  • شناسه خبر: 7693

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به زنجان می آید

 پیام ملّت–وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲۵ مرداد امسال به مدت ۲ روز به استان زنجان سفر می کند. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در این باره گفت: قرار بود سفر دکتر صالحی به استان زنجان این هفته انجام گیرد که با ...

 پیام ملّتوزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲۵ مرداد امسال به مدت ۲ روز به استان زنجان سفر می کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در این باره گفت: قرار بود سفر دکتر صالحی به استان زنجان این هفته انجام گیرد که با این سفر به هفته آینده موکول شد.

فاطمه کرباسی، حضور در نشست مشترک شوراهای فرهنگ عمومی استان و شهرستان های تابعه، نشست با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، دیدار با خانواده های شهید هنرمند، دیدار با آیت الله حسینی و بازدید از کتابخانه مسجد جامع زنجان از برنامه های سفر وزیر ارشاد به زنجان اعلام کرد و یادآور شد: دیدار با پروفسور ثبوتی و بازدید از دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان از دیگر برنامه های سفر ۲ روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان است.

وی درباره جشنواره مطبوعات که همزمان با روز خبرنگار برگزار می شود، گفت: در مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره مطبوعات؛ خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان؛ ۸۲ نفر در این دوره شرکت کردند و  از سوی این تعداد شرکت کننده ۳۴۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

کرباسی با اشاره به اینکه از این تعداد اثر ۸۴ گزارش؛ ۱۷ مقاله؛ ۴۷ یادداشت و سرمقاله؛ ۷۹ تیتر؛ ۲۷ خبر؛ ۴۶ مصاحبه؛ ۲۰ اثر طراحی و صفحه‌آرایی؛ ۱۹ اثر عکس و چهار اثر طنز مکتوب است و در بخش طراحی و صفحه‌آرایی نیز ۲۰ اثر؛ ۱۹ اثر عکس؛ چهار اثر طنز مکتوب رسیده و در بخش کاریکاتور اثری بارگذاری نشده است؛ گفت: در سه بخش گزارش، مصاحبه و تیتر آثار به تفکیک خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و مطبوعات به داوری ارسال شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در بخش کاریکاتور اثری به دبیرخانه جشنواره ارسال نشده است، افزود: پنج داور خارج از استان داوری این جشنواره را برعهده گرفته اند  که از برگزیدگان در روز خبرنگار تقدیر می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست