• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۵-۱۴
  • شناسه خبر: 7697

کشف بیش از ۱۹کیلوگرم حشیش توسط پلیس زنجان

پیام ملّت– جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۱۹ کیلو و ۹۲۵ گرم حشیش و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک پلیسی توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان و یزد خبر داد. سرهنگ جعفرکردلو  گفت: در راستای مبا ...

پیام ملّتجانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۱۹ کیلو و ۹۲۵ گرم حشیش و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک پلیسی توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان و یزد خبر داد.

سرهنگ جعفرکردلو  گفت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعالیت یک نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح کشور مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهم قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از محورهای استان یزد به وسیله یک دستگاه کامیونت به یکی از استان های غربی کشور منتقل و توزیع کنند .

کردلو تصریح کرد : عملیات دستگیری این متهم آغاز و با هدایت اطلاعاتی و فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان متهمان در محورمهریز توسط عوامل اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد دستگیر و خودرو توقیف و در بازرسی تخصصی از کامیونت ، مقدار ۱۹ کیلو ۹۲۵گرم حشیش که بصورت ماهرانه جاسازی شده بود راکشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد بیان داشت: احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس می تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست