• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۵-۱۵
  • شناسه خبر: 7723

بحران بی آبی در کمین روستاهای زنجان

پیام ملّت– مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان درباره وضعیت آب شرب در روستاهای استان زنجان گفت: از ۹۵۰ روستای استان زنجان ۱۲۱ روستا با مشکل آب شرب مواجه هستند. رضا کابلی با بیان اینکه  آب‌رسانی به این رو ...

پیام ملّت مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان درباره وضعیت آب شرب در روستاهای استان زنجان گفت: از ۹۵۰ روستای استان زنجان ۱۲۱ روستا با مشکل آب شرب مواجه هستند.

رضا کابلی با بیان اینکه  آب‌رسانی به این روستاها با تانکر آب انجام می گیرد،افزود: علت کمبود آب در این روستاها تأثیرات خشکسالی و تغییرات اقلیمی است و برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی استان  زنجان برای رفع این مشکل سطح‌بندی کردن روستاها می‌باشد.

به گفته وی، برخی روستاهای سطح یک با توجه به نیاز آبی روستاها و آب شرب هستند که با همراهی و مدیریت الگوی مصرف آب شرب توسط روستائیان مشکلی نداریم.

این مقام استانی با بیان اینکه در روستاهای سطح دو پروژه‌هایی از محل اعتبارات ملی و استانی و  مشارکتی مردم در دست اقدام است که ۳۱ شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: در روستاهای سطح که فاقد تأسیسات آب‌رسانی هستند و شامل روستاهای زیر ۲۰ خانوار جمعیت می‌باشد که با اجرای پروژه‌ها در این روستا مشکل آب شرب حل می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست