• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۵-۱۷
  • شناسه خبر: 7788

نقش مهم خبرنگاران در اطلاع رسانی حوزه پزشکی

پیام ملّت–رئیس بیمارستان امام حسین(ع) زنجان نقش رسانه ها را در تنویر افکار عمومی مهم دانست و گفت: نبود اطلاع بیماران از اقدامات انجام گرفته در حوزه پزشکی در برخ موارد موجب دلخوری آن ها شده و در رفع این خلاء نقش رسا ...

پیام ملّترئیس بیمارستان امام حسین(ع) زنجان نقش رسانه ها را در تنویر افکار عمومی مهم دانست و گفت: نبود اطلاع بیماران از اقدامات انجام گرفته در حوزه پزشکی در برخ موارد موجب دلخوری آن ها شده و در رفع این خلاء نقش رسانه ها حائز اهمیت است.

دکتر عباس مرتضوی در بازدید از دفتر نشریه «عصر ملت» و پایگاه خبری-تحلیلی«پیام ملت» به مناسبت روز خبرنگار با تاکید بر اهمیت و جایگاه خبرنگاران در عصر حاضر افزود: این قشر جزوء جامعه پزشکی هستند و در رفع ابهام و سوال های ایجاد شده عموم مردم بخصوص بیماران نقش اساسی دارند.

به گفته وی، نبود اطلاع بیماران از برخی موارد بروز شبهات و سوءتفاهم هایی می شود که در این راستا نقش خبرنگاران برای روشن شدن افکار عمومی حائز اهمیت است.

مرتضوی با تاکید بر بیان نقاط ضعف و قوت این بیمارستان از سوی جامعه هدف و رسانه ها بر لزوم نقد سازنده تاکید کرد و گفت: بی شک این نقدها در پیشبرد خدمات ارائه شده و توسعه بیمارستان اثرگذار است.

رئیس بیمارستان امام حسین(ع) زنجان با اعلام اینکه امسال ۲۰ درصد طرح ارتقاء هتلینگ در بیمارستان با اعتبار ۳ میلیارد تومانی اجرا شده است، بیان کرد: افزایش محیط های فیزیکی و بهسازی فضاهای بیمارستانی جزوء اقدامات بیمارستان در بخش عمرانی بوده است.

وی به روز شدن خدمات زایمان در این بیمارستان را یادآور شد و ادامه داد: ارائه به روز ترین خدمات زایمان از جمله زایمان در آب و بدون درد جزوء اقدامات این مرکز درمانی بوده است؛ به طوری که در سال گذشته ۶۰ درصد زایمان ها بدون درد انجام گرفته است.

مرتضوی با بیان اینکه از هر ۴ مادر باردار یک مادر از خدمات مامای و از هر ۵ مادر یک مادر از زایمان بدون درد بهره مند شده است، خاطر نشان کرد: اکنون در این بیمارستان ۷۵ درصد مادران که زایمان می کنند، امکان حضور بستگان شان فراهم است؛ به طوری که از ۳۰۰ زایمان انجام گرفته در این بیمارستان ۲۶۰۰ تا زایمان با حضور همراه بوده است.

رئیس این مرکز درمانی کسب رتبه دوم کشوری در سزارین توسط بیمارستان امام حسین(ع) را یادآور شد و ادامه داد: دریافت لوح تقدیر در جشنواره کشوری به دلیل ترویج زایمان طبیعی از افتخارات این بیمارستان بوده است.

وی با تاکید بر رعایت اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع در محیط بیمارستان تاکید کرد و متذکر شد: توجه  به موضوع نظارت و آموزش بین کارکنان در کنار توجه به ارتقاء فضای فیزیکی را در برنامه ها داریم.

رئیس این بیمارستان نیز در صحبت هایی ضمن تبریک روز خبرنگار ارائه خدمات غیرحضوری بیمارستانی از جمله نوبت دهی غیرحضوری گفت: این امکان از طریق تلفن، اپلیکیشن،اینترنت و وب کیوسک امکان دارد تا خدمات در اسرع وقت تسهیل یابد.

دکتر رامین اجاقلو افزود: بیماران دارای خط همراه اول از طریق سامانه #۲۴*۱۴۲* می توانند نسبت به پذیرش اقدام کنند.

در خاتمه این دیدار رئیس و مدیر این بیمارستان با اهداف گل این روز را به خبرنگاران این رسانه ها تبریک گفتند.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست