• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۵-۲۰
  • شناسه خبر: 7852

ابهر و خرمدره صاحب تصفیه خانه می شوند

پیام ملّت– معاون امور برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو در بازدید از تاسیسات تصفیه خانه آب شهر های ابهر و خرمدره از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت. محسن بختیار با تاکید بر تسریع در روند ساخت پروژ ...

پیام ملّت معاون امور برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو در بازدید از تاسیسات تصفیه خانه آب شهر های ابهر و خرمدره از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

محسن بختیار با تاکید بر تسریع در روند ساخت پروژه تصفیه خانه شهر های ابهر و خرمدره تا دهه فجر سال جاری گفت: تصفیه خانه شهر های ابهر و خرمدره امسال به عنوان یکی از ۴۰ تصفیه خانه احداثی از سوی وزارت نیرو به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران به بهره برداری می رسد.

وی ضمن ابراز رضایت از روند ساخت پروژه تصفیه خانه آب شهر های ابهر و خرمدره گفت: معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت خانه نیرو تمام تلاش خود را جهت تامین مالی این پروژه به کار خواهد بست.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نیز در حاشیه این بازدید گفت: تصفیه خانه شهر های ابهر و خرمدره با تصفیه ۱۲ میلیون متر مکعب آب شرب از سد کینه ورس و انتقال به شهر های ابهر و خرمدره مشکل تامین آب در این شهر ها برطرف خواهد شد.

علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: این طرح در سه بخش احداث تصفیه خانه ، اجرای خطوط انتقال و شبکه جمع آوری چاه ها و احداث ۵ باب مخزن به حجم ۲۳ هزار متر مکعب اجرا می شود که بخش تصفیه خانه این طرح با ۷۵ درصد پیشرفت بیشترین پیشرفت فیزیکی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: تصفیه خانه آب شهر های ابهر و خرمدره ۸۵ هزار مشترک با جمعیتی بالغ بر ۲۱۹ هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد که در افق اجرای این طرح جمعیتی بالغ بر ۲۴۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات آن قرار خواهند گرفت.

جزء قاسمی گفت: تا کنون بیش از ۴۰۷ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرمدره هزینه شده که در ادامه برای تکمیل آن ۵۴۲ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز نیاز است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست