• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۵-۲۱
  • شناسه خبر: 7866

۴۰۰۰ همیار طبیعت در استان زنجان وجود دارد

پیام ملّت–دبیر همیاران طبیعت استان زنجان با اشاره به آخرین آمارهای اعلامی در سال ۹۷ از عضویت بیش از ۴۰۰۰ نفر به عنوان همیار طبیعت خبر داد. فرشته وطن  گفت: گسترده شدن دغدغه منابع طبیعی به عنوان مهم ترین مقوله از اهد ...

پیام ملّتدبیر همیاران طبیعت استان زنجان با اشاره به آخرین آمارهای اعلامی در سال ۹۷ از عضویت بیش از ۴۰۰۰ نفر به عنوان همیار طبیعت خبر داد.

فرشته وطن  گفت: گسترده شدن دغدغه منابع طبیعی به عنوان مهم ترین مقوله از اهداف تشکیل همیاران طبیعت درسطح استان می باشد که قطعا منجر به ارتقا سلامت جوامع خواهد شد.

وی نقش اقشار مختلف اعم از روحانیون، گروه های بسیجی، معلمین، اساتید دانشگاه، دانشجویان، دانش آموزان، کشاورزان  را در تحقق اهداف حفظ و حراست از منابع ملی مهم اعلام کرد.

به گفته وطن دوست،گروه همیاران طبیعت متشکل از همیاران طبیعت محافظ، مروج و دانش آموزی است.

وی با بیان اینکه تعداد اعضای همیاران طبیعت محافظ، مروج و دانش آموزی در استان به ترتیب ۱۷۹، ۱۶۱۰ و ۲۲۰۰ نفر می باشد، به اقدامات ترویجی و فرهنگی همیاران طبیعت استان در مناسبت های مختلف مربوط به حوزه منابع طبیعی و محیط زیست و برپایی نمایشگاه های مرتبط در سطوح بین المللی و استانی اشاره کرد.

وی با اشاره به نقش آموزش به ویژه در حوزه مقابله با آتش سوزی عرصه های ملی و طبیعی به تبیین جایگاه قانونی منابع طبیعی پرداخت.

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست