• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۵-۲۷
  • شناسه خبر: 8053

صنایع از پساب فاضلاب تصفیه خانه زنجان استفاده کند

پیام ملّت– «باید صنایع و بخش کشاورزی از تولیدات پساب فاضلاب در تصفیه خانه زنجان استفاده کامل را ببرند». نماینده مردم شهرستان های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب زنجان گفت: شرکت آب و ...

پیام ملّت «باید صنایع و بخش کشاورزی از تولیدات پساب فاضلاب در تصفیه خانه زنجان استفاده کامل را ببرند».

نماینده مردم شهرستان های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب زنجان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان کارهای بزرگی به ویژه در بخش فاضلاب انجام داده است که باید صنایع و بخش کشاورزی از تولیدات پساب فاضلاب در تصفیه خانه زنجان استفاده کامل را ببرند.

فریدون احمدی به کارگیری بخش خصوصی در پیشبرد اهداف شرکت آب و فاضلاب را اقدام ارزنده ای از سوی این شرکت توصیف کرده و افزود: تجربه سپردن کارها به بخش خصوصی تا کنون موفقیت آمیز و سودآور بوده که اجرای پروژه های بخش آب و فاضلاب در استان زنجان از نمونه های بارز این اقدامات می باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: به کارگیری بخش خصوصی علاوه بر درآمدزایی و بهره وری بیشتر بار مسئولیت و کارها را از دوش دولت برداشته و زمینه را برای توسعه همه جانبه کشور مهیا می کند.

مدیر عامل آبفای استان زنجان نیز در حاشیه این بازدید گفت: هم اکنون ۳ واحد تصفیه خانه فاضلاب در شهر های زنجان ، ابهر و ماهنشان در مدار بهره برداری قرار دارد و ارتقا مدول اول تصفیه خانه فاضلاب زنجان و احداث مدول دوم آن با بیش از  یک هزار و ۱۱۵ میلیارد ریال اعتبار در حال انجام  می باشد.

علیرضا جزء قاسمی افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهر های خرمدره ، دندی و زرین آباد نیز در دست اجرا بوده و به زودی مشترکین شهرهای زرین آباد و دندی از خدمات تصفیه خانه فاضلاب بهره مند خواهند شد.

وی افزود: هم اکنون ۱۹ طرح بزرگ در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان شامل ۴ طرح فاضلاب ، ۱۳ طرح آب و ۲ طرح مطالعاتی در دستور کار قرار دارد که با اجرای این طرح ها شاهد بهره مندی بیشتر مردم شهر های استان زنجان از خدمات حوزه آب و فاضلاب خواهیم بود.

جزء قاسمی همچنین به اجرای شبکه جمع آوری بهداشتی فاضلاب در ۷ شهر استان شامل: زنجان ، ابهر ، خرمدره ، زرین آباد ، ماهنشان ، ارمغانخانه و دندی اشاره کرده و گفت: اجرای شبکه جمع آوری بهداشتی فاضلاب و تصفیه فاضلاب جمع آوری شده طرحی است که به مرور زمان در تمامی شهر های استان اجرایی خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست