• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۵-۳۰
  • شناسه خبر: 8132

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۱ طرح آبرسانی

پیام ملّت– مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۱ طرح آبرسانی در شهر های استان زنجان در هفته دولت سال جاری خبر داده و افزود: یکی از این طرح ها اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب به طو ...

پیام ملّت مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۱ طرح آبرسانی در شهر های استان زنجان در هفته دولت سال جاری خبر داده و افزود: یکی از این طرح ها اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب به طول ۴۱ کیلومتر می باشد که به روش فاینانس جاری در شهر زنجان آغاز می شود.

علیرضا جزء قاسمی افزود: این طرح از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی بازگشت سرمایه به روش فاینانس جاری می باشد  و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای آن اختصاص داده شده است.

وی گفت: افتتاح ساختمان اداری امور آبفای شهرستان ابهر با ۱۲ میلیارد ریال اعتبار و با متراژی معادل ۷۷۰ متر مربع از دیگر طرح های شاخص شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در هفته دولت سال جاری است.

جزء قاسمی اضافه کرد: بهره برداری از طرح احداث مخزن ۱۵۰۰۰ متر مکعبی ۳ غربی و بهسازی ایستگاه پمپاژ و مخزن ۳ شرقی شهر زنجان نیز از دیگر طرح هایی است که به بهره برداری خواهد رسید و ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون میلیون ریال اعتبار برای اجرای آن هزینه شده است و در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل آبفای استان زنجان افزود: حفر و تجهیز یک حلقه چاه در شهر زنجان نیز از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت است که برای تامین آب مشترکین در شهر زنجان اشاره کرده و همچنین احداث مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی ذخیره آب شرب شهر ارمغانخانه را از دیگر طرح هایی اعلام کرد که در هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید که برای اجرای این پروژه ۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی حفر و تجهیز یک حلقه چاه در شهر هیدج و اجرای خط انتقال برای این چاه را نیز از طرح های قابل افتتاح شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در هفته دولت اعلام کرده و افزود: برای اجرای این پروژه در شهر هیدج ۵ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اضافه کرد: در مرکز شهرستان طارم و در شهر آببر اجرای پروژه سازه های حفاظتی چشمه کوثر نیز از دیگر طرح هایی است که با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

جزء قاسمی به حفر و تجهیز یک حلقه چاه در شهر صائین قلعه اشاره کرده و گفت: این طرح همراه با اجرای خط انتقال با ۶ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال اعتبار به بهره برداری می رسد که با اجرای مجموع این طرح ها شاهد خدمات رسانی بیشتر به مشترکین آب و فاضلاب در شهر های استان زنجان خواهیم بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست