• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۵-۳۰
  • شناسه خبر: 8137

خداحافظی زودهنگام «رضا سبحانی»

پیام ملّت– در حالی که محسن محمدسیفی با اقتدار از سد «امیر اسماعیل‌اوف» حریف قزاق گذشت؛ اما رضا سبحانی در وزن منهای ۵۶ کیلوگرم  در رده سنی بزرگسالان در مصاف با «يوسف ويداينتو» قهرمان سال ۲۰۱۵ جهان از اندونزی شکست را ...

پیام ملّت در حالی که محسن محمدسیفی با اقتدار از سد «امیر اسماعیل‌اوف» حریف قزاق گذشت؛ اما رضا سبحانی در وزن منهای ۵۶ کیلوگرم  در رده سنی بزرگسالان در مصاف با «يوسف ويداينتو» قهرمان سال ۲۰۱۵ جهان از اندونزی شکست را پذیرفت.

در اين مبارزه سخت که سه راند زمان برد، نماينده اندونزی که از امتياز ميزبانی سود می‌برد، در ثانيه‌های پايانی راند سوم، برتری خود را قطعی کرد و به يک چهارم نهايی رسيد و سبحانی از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

در بخش تالو نیز تالوکار تیم ملی بانوان با کسب مدال نقره در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی تاریخ ساز شد.

در سومین روز رقابت‌های ووشوی بازی‌های آسیایی «زهرا کیانی» به عنوان آخرین نماینده ایران در بخش تالو به مصاف رقبای خود رفت که توانست نخسین مدال نقره بانوان تالوکار ایران در تاریخ بازی‌های آسیایی در این رشته را کسب کند.

کیانی که در فرم “جین شو” با امتیاز ۹.۷۰ در رتبه دوم ایستاده بود، امروز در فرم “چیانگ شو” به اجرای فرم پرداخت و به امتیاز ۹.۷۱ رسید. کیانی در مجموع دو فرم “جین شو و چیانگ شو” با امتیاز ۱۹.۴۱ در رده دوم قرار گرفت و مدال نقره بازی‌های آسیایی را کسب کرد.

نماینده چین در مجموع با امتیاز ۱۹.۴۹ به مدال طلا رسید و تالوکار ویتنام با ۱۹.۴۰ بر سکوی سومی ایستاد، کیانی با این مدال نقره به نخستین بانوی تالوکار ایران تبدیل شد که در بازی‌های آسیایی موفق به کسب مدال می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست