• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۰۳
  • شناسه خبر: 8179

واکنش دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به شوخی جناب‌خان

پیام ملّت – پس از آنکه جناب‌خان، عروسک برنامه خندوانه با بیان جملاتی طنز و نام بردن از محسن رضایی میرقائد اعلام کرد در همۀ انتخابات‌ها به او رأی داده است، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود واکنش جال ...

پیام ملّت – پس از آنکه جناب‌خان، عروسک برنامه خندوانه با بیان جملاتی طنز و نام بردن از محسن رضایی میرقائد اعلام کرد در همۀ انتخابات‌ها به او رأی داده است، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود واکنش جالبی به این شوخی نشان داد.

 محسن رضایی در واکنش به شوخی شخصیت عروسکی جناب‌خان در برنامه خندوانه مطلبی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که بدین شرح است:

هم‌استانی عزیزم، جناب‌خان

از اینکه با شوخی با من و امثال من در این شرایط دشوار اقتصادی، مرهمی بر دردهای مردم می‌گذارید، از شما و رامبد جوان متشکرم. حتماً می‌دانی که من در این ۴۰ سال، یک روز هم در دولت، مجلس و قوه قضائیه نبوده‌ام. به دستگاه‌ها کمک کرده‌ام ولی از آنها به واسطه عملکردشان انتقادات صریحی داشته‌ام و بنابراین در جمع منتقدان تعریف می‌شوم. از ۱۲ انتخابات ریاست جمهوری، در دوتای آنها شرکت کردم و در هر دو انتخابات به نقل از نظرسنجی‌ها بابرنامه‌ترین کاندیداها بودم. در آخرین انتخاباتی که شرکت کردم، در حدود چهار میلیون نفر از مردم عزیز که ظاهراً یکی از آنها شما بودید به من رأی دادند. در انتخابات سال ۹۲ هر یک از کاندیداها شعار یا نمادی را بر سر دست گرفت، من اما یک هزار تومانی در دست گرفتم و گفتم پول ملی ما دارد سقوط می‌کند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست