• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۰۴
  • شناسه خبر: 8185

ایران با ۱۴ طلا در جایگاه چهارم/ مرادی و گنج زاده طلایی شدند

پیام ملّت– ایران در هفتمین روز از بازی های آسیایی ۲۰۱۸ صاحب ۲ مدال طلا و یک برنز شد تا با کسب ۱۴ طلا، ۱۱ نقره و ۹ برنز همچنان در رده چهارم جدول مدالی باقی بماند. رقابت های هفتمین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ...

پیام ملّت ایران در هفتمین روز از بازی های آسیایی ۲۰۱۸ صاحب ۲ مدال طلا و یک برنز شد تا با کسب ۱۴ طلا، ۱۱ نقره و ۹ برنز همچنان در رده چهارم جدول مدالی باقی بماند.

رقابت های هفتمین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ به میزبانی اندونزی به پایان رسید. در این روز سهراب مرادی در وزنه برداری و سجاد گنج زاده در کاراته موفق به کسب مدال طلا شدند. حمیده عباسعلی هم در کاراته موفق به کسب مدال برنز شد. تاکنون ایران با ۱۴ مدال طلا، ۱۱ نقره و ۹ برنز در رده چهارم جدول مدالی قرار دارد.

در هفتمین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ورزشکاران ایران در رشته‌های تیراندازی، قایقرانی، وزنه برداری، بوکس، دوومیدانی، جوجیتسو، کاراته، پنجاک‌سیلات، تیروکمان، بسکتبال پنج نفره، سنگنوردی، واترپلو، والیبال ساحلی و سوارکاری  به رقابت می‌پردازند.

ننایج به قرار زیر است؛

وزنه برداری:

دسته ۹۴ کیلوگرم: سهراب مرادی با رکورد ۱۸۹ یک ضرب، ۲۲۱ دوضرب و مجموع ۴۱۰ کیلوگرم قهرمان بازی های آسیایی شد و اولین مدال وزنه برداری را در جاکارتا گرفت. او در این روز رکورد جهانی این ماده را نیز شکست.

دسته ۹۴ کیلوگرم: کیانوش رستمی در حرکت دو ضرب نتوانست رکوردی را ثبت کند و از بازی های آسیایی۲۰۱۸ حذف شد.

کاراته:

وزن ۶۸+ : حمیده عباسعلی در این روز در مرحله یک چهارم در مصاف با ازبکستان÷یروز شد و به نیمه نهایی رسید. او در نیمه نهایی مقابل حریف خود شکست خورد تا برای مدال برنز رقابت کند. او در دیدار رده بندی موفق به شکست حریف ویتنامی شد و به مدال برنز رسید.

سجاد گنج زاده کاراته‌کا سنگین وزن تیم ملی مردان ایران با شکست حریف قرقیزستانی فینالیست بازی‌های آسیایی شد او در فینال نیز موفق به شکست حریفش شد و قهرمان شد.

تیراندازی:

تیراندازان ایران در روز نخست ماده اسکیت بازی های آسیایی ۲۰۱۸ در رده های بیست و یکم و بیست و پنجم قرار گرفتند

جوجیتسو:

وزن ۶۲- کیلوگرم مردان: محمدرضا عیدی در مرحله یک شانزدهم نهایی اندونزی را شکست اما در مرحله یک هشتم نهایی برابر آرالی آقایف از ترکمنستان شکست خورد و از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند.

وزن ۹۴- کیلوگرم مردان: مسعود جلیلوند ابتدا حریفی از مغولستان را با اخطار شکست داد اما در مرحله یک هشتم نهایی مقابل زید سامی از اردن شکست خورد و از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند.

بانوان: نسیم محمدی در دور نخست برابر حریفی از تایلند ۳ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

پنجاک سیلات:

محمد مرتاضی در وزن ۹۰ تا ۹۵ کیلوگرم با شکست در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریف مالزی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

حامد هوسی نیز در وزن ۵۵ تا ۶۰ کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف حریف ویتنامی رفت که با حساب ۵ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند.

قایقرانی:

رقابت‌های دونماینده قایقرانی بادبانی ایران در دوکلاس و در سه دور برگزار شد که نیما رهبری در رده نوزدهم و مسعود جانی‌نسب در رده سیزدهم ایستادند.

بوکس:

امید احمدی‌صفا در وزن ۴۹- مرحله یک شانزدهم با پیروزی مقابل رقیب ترکمنستان راهی مرحله یک هشتم شد.

.

دوومیدانی:

۴۰۰ متر: علی خدیور کمتر از صد متر از آغاز مسابقه مقدماتی، دچار مصدومیت شد و نتوانست به رقابت ادامه دهد. به این ترتیب خدیور با برانکارد به بیرون پیست انتقال داده شد.

۱۰۰ متر: حسن تفتیان سریعترین دونده ایرانی در دسته پنجم ماده ۱۰۰ متر با ۶ دونده رقابت کرد و با رکورد ۱۰.۳۵ در رده چهارم ایستاد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

پرتاب وزنه: علی ثمری با رکورد ۱۸.۲۱ متر در رده هفتم ایستاد.

پرتاب وزنه: شاهین مهردلان دیگر نماینده ایران بعد از  سه پرتاب خطا از دور مسابقات حذف شد و در رده آخر قرار گرفت.

واترپلو:

تیم ملی واترپلوی ایران در نخستین بازی خود تیم سنگاپور را از پیش رو برداشت.

تیروکمان:

ریکرو تیمی مردان: تیم ایران با ترکیب صادق اشرفی، امین پیرعلی و میلاد وزیری در مرحله یک هشتم به مصاف تیم مالزی رفت و با نتیجه  ۶ بر صفر  این رقابت را برد.

بسکتبال:

تیم ملی ایران به عنوان مدعی اول قهرمانی در اولین گام سوریه را با نتیجه ۶۶ بر۵۱ مغلوب کرد.

بسکتبال سه نفره:

تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در ادامه دیدارهایش در بازی های آسیایی عراق را با نتیجه ١٩ بر ١٦ و ترکمنستان را با حساب ٢١ بر ٧ شکست داد.

والیبال ساحلی:

تیم‌ ‌ملی “الف” ایران با قبول شکست برابر چین از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی بازماند.

تیم‌ملی “ب” والیبال ساحلی ایران با شکست برابر تیم مدعی قطر دستش از کسب مدال بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی کوتاه ماند.

سوارکاری:

طوفان ترابی، سوارکار ایرانی که با اسب WAITANGI AMAZON در مسابقات سه روزه حضور داشت، در بخش صحرایی (روز دوم) این مسابقات از ادامه مسیر انصراف داد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

سنگنوردی:

در بخش سرطناب، مرحله مقدماتی ماده کمباین بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ رقابت کردند که در بخش مردان خسرو هاشم زاده در رده ششم و در بخش زنان الناز رکابی در رده ششم ایستادند.

ماده کمباین در سه مرحله سرطناب، بولدرینگ و سرعت انجام شد و هاشم زاده و رکابی به ترتیب در رده بندی نهایی در رده های پانزدهم و هفتم قرار دارند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست