• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۰۴
  • شناسه خبر: 8211

نمایندگان مجلس در عزل و نصب مدیران استان زنجان دخالت ندارند

پیام ملّت – استاندار زنجان گفت : در عزل و نصب مدیران اهل مشورت هستم ولی تصمیم نهایی را خودم می‌گیرم و بنا ندارم  آرامش استان را قربانی عزل و نصب‌ها نمایم.نمایندگان استان در عزل و نصب مدیران دخالت ندارند. اسداله درو ...

پیام ملّت – استاندار زنجان گفت : در عزل و نصب مدیران اهل مشورت هستم ولی تصمیم نهایی را خودم می‌گیرم و بنا ندارم  آرامش استان را قربانی عزل و نصب‌ها نمایم.نمایندگان استان در عزل و نصب مدیران دخالت ندارند.

اسداله درویش امیری در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های جمعی استان زنجان با اشاره به شهادت رجایی و باهنر و هفته دولت افزود : شهید رجایی چهره واقعی و حقیقی جمهوری اسلامی ایران بود و زندگی ساده و بی پیرایه وی نمادی از زندگی یک مسئول واقعی در کشور بود، هفته دولت فرصتی برای تبیین خدمات دولت به معنای خاص و نظام به معنای عام است.

استاندار زنجان به انسجام و همدلی موجود در استان زنجان اشاره کرد و گفت : فضای عمومی استان زنجان فضای گفت و گو و تعامل است و ثمره آرامش عمومی ، امنیت مردم است.

استاندار زنجان گفت :تحرک اجتماعی و فعالیت های گسترده اجتماعی در استان وجود دارد و  آرامش موجود در زنجان آرامش قبرستانی نیست.

استاندار زنجان در ادامه در پاسخ به سوالی درباره وضعیت استان در حوزه آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: سر جمع به دلیل فضای سیاسی؛ اقتصادی و اجتماعی که داریم ما جزو استان‌های برتر کشور هستیم.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به تقویت حوزه اقتصادی و اشتغال زنجان گفت : سه مرحله در حوزه تولید و اشتغال پشت سرگذراندیم که اولی اقتصاد دولتی؛ دومی اقتصادی تعاونی و سومی اقتصادی بخش خصوصی بود.

درویش امیری با بیان اینکه تا سال ۱۳۹۲ ما ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان داشتیم که امروز به بیش از ۸ هزار میلیارد تومان رسیده است؛ گفت: با این نگاه تلاش کردیم کارگروه رفع موانع و تولید نسبت به احیای واحدهای تعطیل اقدام کرده و علاوه بر این به در چرخه ماندن واحدهای فعال نیز کمک کنیم که از جمله آن حل مشکلات مالیاتی و بیمه‌ای بوده است.

استاندار زنجان برلزوم توجه به بخش کشاورزی و روستایی تاکید کرد و گفت : من خودم روستایی و بچه کشاورز هستم و خانواده و اقوامم در روستا زندگی می‌کنند و همه آنها از قشر متوسط به پایین جاکعه هستند؛ بنابراین از زندگی آنها خبر دارم و می‌دانم بر مردم سخت می‌گذرد و برخی خانواده‌ها توان خرید چهار تا پنج مرغ را در ماه ندارند.

داستان دنباله دار پتروشیمی زنجان بار دیگر در کنفرانس خبری استاندار زنجان مطرح شد و درویش امیری گفت : پتروشیمی هیچ مشکل ارزی و ریالی ندارد و من بانک به بانک دنبال حل مشکلات آن بودم که در نتیجه حل شد و هم ماشین آلات را قبل از تحویل سفارش داده‌اند و شرکت زیمنس ساخته است و بخشی از ماشین آلات سوار کشتی شده و الان در روی آب است و به بندر می‌رسد تا بارگیری و تخلیه شود و به دلیل اینکه از قبل سفارش داده شده است؛نباید باقی مانده نیز گرفتار تحریم شود.

استاندار زنجان تعداد پروژه‌های قابل بهره‌برداری روستایی استان زنجان در هفته دولت  ۲۸۷ پروژه با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان برشمرد و گفت: از ۴۲ پروژه شهرداری‌های استان، ۳۹ مورد با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و نیز از مجموع ۴۰۷ پروژه دستگاه‌های اجرایی؛ ۳۸۳ پروژه با اعتبار ۲۱۶ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست