• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۰۵
  • شناسه خبر: 8221

انتقاد امام جمعه زنجان از نامناسب بودن ساختمان های پزشکان

پیام ملّت– امام جمعه زنجان انتقادهای به جای مردمی درباره ساختمان های نامناسب پزشکان را یادآور شد و گفت: وجود ساختمان نامناسب پزشکان در شهر زنجان موجب شده خدمات رسانی مطلوبی به گروه های هدف و دیگر مراجعه کنندگان انج ...

پیام ملّت امام جمعه زنجان انتقادهای به جای مردمی درباره ساختمان های نامناسب پزشکان را یادآور شد و گفت: وجود ساختمان نامناسب پزشکان در شهر زنجان موجب شده خدمات رسانی مطلوبی به گروه های هدف و دیگر مراجعه کنندگان انجام نگیرد و این موضوع مشکلاتی را به دنبال دارد.


آیت الله علی خاتمی در دیدار با جامعه پزشکان استان زنجان که در محل استانداری برگزار شد، اضافه کرد: اولین شکایات و انتقادهای مردمی قبل از ارجاع به ارگان ها و سایر نهادها به دفتر امام جمعه وصول می شود و اغلب بر این باورند که این مسائل توسط این نهاد برطرف می شود.
به گفته وی، استان زنجان قطب ۶ مناطق آمایش سرزمینی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که این افتخار بزرگ با کار بی وقفه پزشکان و متخصصان امر حاصل شده است.
وی ادامه داد: این استان در تقسیم بندی جمعیت جزو استان های درجه یک کشور نیست، اما همت جامعه پزشکی و خدمات ارائه شده در این حوزه قابل تقدیر است.

امام جمعه زنجان با اعلام اینکه در سال های گذشته تعدادی محدود پزشک در این استان وجود داشت که نسبت به درمان مراجعه کنندگان اقدام می کردند،یادآور شد: اکنون پیشرفت های خیره کننده ای در این بخش حاصل شده است و با گسترش خدمات بهداشتی و درمانی در این بخش شاهد نگاه تخصصی به مساله درمان بیماران هستیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست