• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۰۵
  • شناسه خبر: 8234

در نهمین روز بازی های آسیایی۲۰۱۸/مدال های رنگارنگ بر گردن کاراته کاها

پیام ملّت– ایران در نهمین روز بازی های آسیایی۲۰۱۸ ورزشکاران ایران در رشته های وزنه برداری،بوکس، دوومیدانی، کاراته، تیروکمان، پینگ پنگ، دوچرخه سواری، بسکتبال و سوارکاری رقابت می کنند. بهمن عسگری و پگاه زنگنه در کارا ...

پیام ملّت ایران در نهمین روز بازی های آسیایی۲۰۱۸ ورزشکاران ایران در رشته های وزنه برداری،بوکس، دوومیدانی، کاراته، تیروکمان، پینگ پنگ، دوچرخه سواری، بسکتبال و سوارکاری رقابت می کنند.

بهمن عسگری و پگاه زنگنه در کاراته طلا و برنز گرفتند.

نتایج نمایندگان ایران در زیر آمده است:

دوچرخه سواری:

تیم ایران با ترکیب محمد دانشور، علی علی عسگری و احسان خادمی در مرحله مقدماتی با مالزی رقابت داشت که زمان ۴۵ ثانیه و ۳۲۴ هزارم ثانیه را ثبت کرد. این تیم در رده بندی کلی مرحله مقدماتی در رده هفتم قرار گرفت و نتوانست به فینال صعود کند.

تیرو کمان:

کمانداران میکس تیم کامپوند ایران با ترکیب فرشته قربانی و نیما محبوبی در مرحله رده‌بندی به مصاف تیم سنگاپور رفتند و با شکست این تیم به مدال برنز بازیهای آسیایی دست یافتند.

کاراته:

وزن ۷۵- کیلوگرم مردان: بهمن عسگری  با شکست نمایندگان افغانستان، مغولستان، تایلند و چین تایپه را شکست داد و در فینال عربستان را شکست داد و مدال طلا گرفت.

وزن ۶۸ ــ  کیلوگرم بانوان: پگاه زنگنه ابتدا مقابل قزاقستان باخت و در شانس مجدد نماینده ازبکستان را شکست داد و در رده بندی هم ویتنام را از پیش رو برداشت  و مدال برنز گرفت.

تنیس روی میز:

تیم ملی مردان ایران در سومین بازی مرحله گروهی با نتیجه ۳برصفر مالدیو را شکست داد.

سوارکاری:

بخش پرش انفرادی: در  مرحله مقدماتی مسعود مکاری نژاد در جایگاه چهل و سوم قرار گرفت. داوود پور رضایی چهل و چهارم شد و فرهنگ صادقی در مکان چهل و هشتم قرار گرفت. آریانا روانبخش شصت و سوم شد.

بخش تیمی پرش: ایران در بین ۱۷ تیم شرکت کننده در مرحله مقدماتی رقابت‌های سوارکاری در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

ایران ۱۵ مدال طلا، ۱۴ نقره و ۱۳ برنز گرفته است. امروز ایران با اندونزی بر سر رده چهارم در جدال است. اندونزی با ۳ طلایی که در رشته پنچاک سیلات گرفت، صاحب ۱۵ طلا شده است. اندونزی امروز ۵ فینالیست دیگر در پنچاک سیلات دارد و فردا هم شانس ۵-۶  طلای دیگر در این رشته دارد.

* جدول مدالی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی

رده

کشور

طلا

نقره

برنز

مجموع

۱

چین

۷۸

۶۰

۴۰

۱۷۸

۲

ژاپن

۴۱

۳۴

۵۲ ۱۲۷

۳

کره جنوبی

۲۸

۳۱

۳۷

۹۶

۴

ایران

۱۵

۱۴

۱۴

۴۳

۵

اندونزی

۱۵

۱۳

۲۵

۵۳

۶

کره شمالی

۱۱

۶

۷

۲۴

۷

چین تایپه

۹

۱۲

۱۵

۳۶

۸

تایلند

۹

۹

۳۲

۵۰

۹

هند

۷

۱۰

۲۰

۳۷

۱۰

ازبکستان

۶

۱۱

۱۱

۲۸

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست