• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۰۵
  • شناسه خبر: 8224

شهرداری زنجان نباید مجوز بدهد

پیام ملّت– رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با انتقاد از اعطای مجوز از سوی شهرداری برای ساختمان پزشکان در سخنانی گفت: اتفاقا جامعه پزشکان از این مساله انتقادهایی را به سازمان نظام مهندسی ...

پیام ملّت رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با انتقاد از اعطای مجوز از سوی شهرداری برای ساختمان پزشکان در سخنانی گفت: اتفاقا جامعه پزشکان از این مساله انتقادهایی را به سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری که متولی صدور پروانه ساختمانی است، دارد.

دکتر قزلباش با تاکید بر نقش پزشکان برای تعامل با شهرداری و نظام مهندسی ساختمان در صدور مجوزهای ساختمانی گفت: کلینیک درمانی شفیعیه زنجان نمونه روشنی از رعایت استانداردهای ساختمانی پزشکان است و باید از این نمونه در شهر برای سایر ساختمان های پزشکان الگوبرداری شود.

به گفته وی، در برخی بازدیدها ساختمان های پزشکان شهر زنجان مطلوب بود، منتها نبود آسانسور از همکف مشکلاتی را برای بیماران بخصوص افراد کهنسال در پی داشت.

دکتر قزلباش جامعه پزشکی را جامعه ای متحد و منسجم در استان اعلام کرد و ادامه داد:  در بین این قشر حداقل عدم تطابق با مقررات را دیده ام و پزشکان استان در عرصه اجتماعی و خدمات عام المنفعه حضور قوی دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان حضور فعال پزشکان در انجمن ها و خیریه های حوزه بهداشت و درمان را یادآور شد و بیان کرد: پزشکان در تمامی خیریه های حضور موثر و تاثیرگذاری دارند و در پیشبرد اهداف سلامت این تشکل های غیردولتی ایفای نقش دارند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست