• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۰۵
  • شناسه خبر: 8230

نقش مهم رسانه ها در فرهنگسازی مصرف برق

پیام ملّت– مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان ضمن تشریح همکاری های صورت گرفته در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق تابستان سال جاری از مدیران ارشد صدا و سیمای مرکز زنجان قدردا ...

پیام ملّت مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان ضمن تشریح همکاری های صورت گرفته در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق تابستان سال جاری از مدیران ارشد صدا و سیمای مرکز زنجان قدردانی کردند.

علی علیزاده نقش رسانه ها به ویژه رادیو تلویزیون در گذر از چالش کمبود تولید برق و اشاعه فرهنگ مصرف صحیح برق در اوقات اوج مصرف در تابستان را مهم ارزیابی کرد و گفت: با همت همکاران پرتلاش صنعت برق در استان، زیرساخت های توزیع برق به اندازه کافی در سراسر استان زنجان وجود دارد و متاسفانه امسال به دلیل کاهش نزولات آسمانی طی سال های اخیر منتهی به تابستان در بخش تولید برق با کمبودهایی مواجه بودیم.

به گفته وی، مجبور بودیم با اعمال مدیریت بار و نوبت بندی خاموشی را اجراء کنیم که با همکاری دو جانبه و ساخت و پخش برنامه های مشارکتی با صدا و سیمای مرکز زنجان ، اطلاع رسانی مناسبی در این حوزه صورت گرفت.

            همچنین لطیفی مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان بر تداوم همکاری های دو جانبه تاکید کرد و گفت: در زمینه اطلاع رسانی و اشاعه فرهنگ اصلاح الگوی مصرف برق در کنار صنعت برق هستیم .

 در این دیدار مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان از قائم مقام ، معاون سیما ، معاون صدا و مدیر واحد خبر صدا وسیمای مرکز زنجان به خاطر همکاری شایسته  در پوشش خبری و پخش برنامه های مدیریت مصرف برق با هدف فرهنگ سازی مصرف صحیح انرژی برق در تابستان سال جاری قدردانی کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست