• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۰۶
  • شناسه خبر: 8257

اقتصاد سلامت از یک بیماری مزمن رنج می‌برد

پیام ملّت– رییس سازمان نظام پزشکی استان زنجان در مراسم روز پزشک و داروساز با ابراز تاسف از اینکه در حوزه سلامت مشکلات راهبردی داریم و گردش اقتصاد سلامت از یک بیماری مزمن رنج می‌برد،گفت: درباره موضوعاتی از جمله مسائ ...

پیام ملّت رییس سازمان نظام پزشکی استان زنجان در مراسم روز پزشک و داروساز با ابراز تاسف از اینکه در حوزه سلامت مشکلات راهبردی داریم و گردش اقتصاد سلامت از یک بیماری مزمن رنج می‌برد،گفت: درباره موضوعاتی از جمله مسائل کلان حوزه پزشکی و تامین تجهیزات برای مراکز درمانی، تعداد تخت‌های بیمارستانی و … نیازمند تعیین اولویت هستیم.

به گفته دکتر حسین بابایی،دغدغه‌های جامعه پزشکی کلان است و مانند حلقه مفقوده و سیکل معیوب کنار هم ادامه می‌یابد.
دکتر بابایی با بیان اینکه افرادی که موضوعات غذا و دارو را کنار هم گنجانده‌اند، بسیار دوراندیش بوده اند، افزود: نبود سلامت در مواد غذایی و بالا بودن میزان باقی‌مانده سموم منجر به بیماری‌هایی می‌شود که امروز وجود دارد و در سیاست کلان و پیشگیری باید به این موضوعات بپردازیم.

وی نیز در صحبت هایش به بحث فرار مالیاتی پزشکان پرداخت و گفت: فرار مالیاتی شایسته جامعه پزشکی نیست و این قشر کمر همت بسته است تا لکه‌های سیاه را از چهره‌اش پاک کند و پزشکانی که در چنین فضاهایی طبابت می‌کنند باید مورد تقدیر شوند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست