• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۰۶
  • شناسه خبر: 8254

پزشکان شفاف ترین صنف در پرداخت مالیات هستند

پیام ملّت– رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با ابراز تاسف گفت: با وجود پرداخت مالیات هجمه‌های متعددی از قبیل فرار مالیاتی به پزشکان وارد می‌شود، در حالی که شفاف‌ترین گروه صنفی در پرداخت ...

پیام ملّت– رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با ابراز تاسف گفت: با وجود پرداخت مالیات هجمه‌های متعددی از قبیل فرار مالیاتی به پزشکان وارد می‌شود، در حالی که شفاف‌ترین گروه صنفی در پرداخت مالیات، پزشکان هستند.

دکتر پرویز قزلباش، در مراسم روز پزشک و داروساز با بیان این مطلب افزود: این مساله مربوط به مرکز استان نیست و در سایر شهرستان ها نیز پزشکان صادق ترین افراد بوده اند. وی  با بیان اینکه در زنجان کمترین تخلف در گروه پزشکان بوده است، گفت: گروه پزشکی برای حفظ شان خود بسیار مصمم است و با تخلفات در گروه خود برخورد می‌کند.

وی با تاکید بر نقش مهم سازمان نظام پزشکی استان ادامه داد: شفاف‌ترین فرآیند رسیدگی به عدم تطابق با آیین‌نامه‌ها و تخلفات را نظام پزشکی به عنوان یک سازمان باسابقه و گروه پزشکی با روند و فرآیند کاملا مشخص دارد.
وی با بیان اینکه جامعه پزشکی مصصم به برخورد با  تخلفات است، بیان کرد: امروز گروه پزشکی در همه رده‌ها بیشتر از همیشه نیازمند انسجام درونی، همدلی و همکاری است و مردم قدردان آنها هستند.

قزلباش در تکمیل صحبت های خود اضافه کرد: شاید یکی از مواردی که باعث هجمه به حوزه پزشکی می‌شود، این است که گروه پزشکی مرجع است و عیار اعتماد را در جامعه بالا می‌برند.

وی با بیان اینکه نیازمند دفاع شفاف و صریح از گروه پزشکی و انسجام و وحدت هستیم، گفت: کشور با شرایط سختی درگیر بوده و آنچه موجب نگرانی است؛ سیاست‌ها، روش‌ها و اقداماتی است که ممکن است به سلامت مردم به ‌ویژه اقشار محروم آسیب برساند. پزشکان به‌ویژه کسانی که هدایت‌کننده حرکات اجتماعی عام‌المنفعه بوده‌اند، در حفظ سلامت جمعی و پیشبرد سیاست‌های سلامت پیشرو هستند.
به گفته این مقام استانی، کسانی که به انتظاراتی از پزشکان که مبنای قانونی ندارد، دامن می‌زنند، مایل نیستند، بحران ها با همدلی، همراهی، همفکری و مدیریت رفع می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست