• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۱۱
  • شناسه خبر: 8332

افتتاح ۹ طرح تعاونی با سرمایه‌گذاری ۶۸ میلیارد ریال

پیام ملّت– مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: یکی از برنامه‌های این اداره‌ کل در هفته تعاون، افتتاح ۹ طرح تعاونی در گرایش‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۶۸ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ...

پیام ملّت مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: یکی از برنامه‌های این اداره‌ کل در هفته تعاون، افتتاح ۹ طرح تعاونی در گرایش‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۶۸ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها شاهد ایجاد اشتغال برای ۱۲۵ نفر با برخورداری از ۸ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی خواهیم بود.

 محمدرضا یوسفی با بیان اینکه آموزش، یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که امروز بخش تعاون با آن دست به گریبان است،افزود: بی‌بهره ماندن تعاون‌گران از آموزش‌های مورد نیاز فعالیت‌های‌شان باعث شده که امسال کارهای مطلوبی در این زمینه صورت گرفته و منتج به آموزش ۳۰ هزار نفر ساعت برای اعضای تعاونی‌های فعال در استان شود.

به گفته وی، با وجود ظرفیت‌های متعدد به‌ویژه در حوزه تعاون، نباید گرفتار مشکل بیکاری در جامعه باشیم.

یوسفی ادامه داد: بخش تعاون یکی از بزرگ‌ترین بخش‌هایی است که می‌توان با ظرفیت‌سازی در این بخش، ضمن استفاده از پتانسیل‌هایی که در این عرصه وجود دارد، می‌توان مشکل بیکاری را تا حدود زیادی حل و سهم قابل توجه تعاون در اقتصاد ملی را احیا کرد.

این مقام استانی اعلام کرد: امسال شاهد ثبت‌نام ۳۶۶ اتحادیه و شرکت تعاونی در سامانه سیزدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر استان بودیم که این مهم از رشد ۳۳ درصدی برخوردار بوده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست