• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۱۲
  • شناسه خبر: 8351

دولت نقد دلسوزان نظام را جدی بگیرد

پیام ملّت – نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری، نقد دلسوزانه دولت را بسیار مهم دانست و گفت: دولت نصیحت دلسوزان را حمل بر برخورد جناحی نکند. حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی ، به ارزیابی ع ...

پیام ملّت – نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری، نقد دلسوزانه دولت را بسیار مهم دانست و گفت: دولت نصیحت دلسوزان را حمل بر برخورد جناحی نکند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی ، به ارزیابی عملکرد دولت در سال گذشته پرداخت و گفت: دولت از دو بخش تشکیل می‌شود. بخش اول بدنه فعال و زحمت‌کش شاغل در سازمان اداری کشور هستند و بخش دوم بخش رویکردی و برنامه‌ای هستند که دولتمردان در تصمیم‌گیری‌ها خودشان آن را مدنظر قرار می‌دهند.

به گزارش آنا ، وی افزود: در بخش اول هیچ حرفی نداریم و از زحمات هزاران کارمند خدوم تشکر می‌کنیم، زیرا معتقدیم بیشتر آن‌ها برای اعتلای کشور تلاش می‌کنند و همت خود را به کار می‌بندند. آن‌ها بخشی از مردم هستند و برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند. اما در بخش دوم که رویکردهای کلان دولت است، معتقدیم در سال گذشته، دولت رویکرد مناسبی نداشته است، حتی در پنج سال گذشته از این دولت، رویکردهایی که نتیجه آن خدمت به کشور و مردم باشد را ندیدیم و در بسیاری از موارد، سیاست‌های کلان دولت با چارچوب‌های اصلی کشور رعایت نشده است. متأسفانه دولت دل و چشم به بیگانه دوخته و با وجود خروج آمریکا از برجام به باقی ماندن بر این توافق تأکید دارد و به وعده اروپایی‌ها بر خلاف چارچوب‌های رهبری دلخوش کرده‌است.

حاج‌ابوالقاسم دولابی با تصریح بر اینکه، سیاست‌های اقتصادی دولت با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد، اظهار کرد: وضعیتی که هم‌اینک در کشور شاهد آن هستیم ناشی از بی‌تدبیری‌ها در عرصه تصمیمات کلان دولت به‌خصوص در عرصه اقتصادی است و باید تغییر جدی در نگاه دولتمردان و رویکرد آن‌ها اتفاق بیفتد.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: به‌طورکلی عملکرد دولت در بخش رویکردی و تصمیمات کلان در پنج سال گذشته روبه قهقرا بوده و این نافی تلاش‌ها، زحمات کارمندان و نیروهای میانی و سطح پایینی دولت نیست و ما قدردان کارمندان هستیم. امیدواریم رویکرد دولت با سیاست‌های کلان انقلاب اسلامی همخوانی بیشتری پیدا کند و معتقدیم حل مشکلات در گره حرکت در چارچوب سیاست‌های کلان نظام و مطالبات رهبری است.

حاج‌ابوالقاسم دولابی نقد دلسوزانه دولت را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: دولت به جای اینکه انگ و برچسب جناحی بودن به نصیحت دلسوزان بزند، بیشتر در رویکرد خودش و شکست‌های پی‌درپی تأمل کند و نصیحت دلسوزان را حمل بر برخوردهای جناحی نکند.

وی ادامه داد: دولت بداند مسائلی که توسط دلسوزان مطرح می‌شود در واقع ناظر به رویکردهای کلان دولت است که با اهداف کلان انقلاب هماهنگ است. نقد نکردن دولت و سکوت اختیار کردن به معنای امضای یک انحراف جدید از آرمان‌های امام و انقلاب است و چنین امری نه تنها مثبت نیست که خیانت به امام و انقلاب به شمار می‌آید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست