• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۱۳
  • شناسه خبر: 8399

زنجان، میزبان نمایشگاه بزرگ کتاب

پیام ملّت – مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب مهر ماه امسال خبر داد. فاطمه کرباسی درباره جزییات این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه ۹ تا ۱۴ مهر ماه با حضور ناشران بزرگ کشوری برگزار ...

پیام ملّت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب مهر ماه امسال خبر داد.

فاطمه کرباسی درباره جزییات این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه ۹ تا ۱۴ مهر ماه با حضور ناشران بزرگ کشوری برگزار می‌شود.

به گفته وی، این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین که استانداردهای مناسب را برای برگزاری نمایشگاه‌های کتاب دارد، برگزار می‌شود.

کرباسی برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در زنجان را یکی از دستاوردهای سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان زنجان خواند و گفت: این نمایشگاه با مساعدت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و امید است همه نهادها و مجموعه‌ها برای برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه کمک کنند.

این مسئول افزود: هنوز غرفه‌بندی‌های مربوطه صورت نگرفته است و در صورت اعلام زمان غرفه‌بندی و باتوجه به اعلام آمادگی ناشران کشوری، غرفه‌بندی نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

کرباسی خاطرنشان کرد: به صورت کلی رایانه‌ای برای خریداران کتاب در نظر گرفته شده است که بنا به انتخاب وزارتخانه، نمایندگان بانکی در نمایشگاه حضور خواهند یافت تا با تهیه بن‌های تخفیف از تخفیف در این زمینه برخوردار شوند و این تخفیف شامل همه آحاد جامعه می‌شود و مختص به قشر خاصی نیست.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست