• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۱۷
  • شناسه خبر: 8451

توانمندسازی بازنشستگان منابع طبیعی ضروری است

پیام ملّت – مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان بر لزوم توانمند سازی بازنشستگان تاکید کرد و گفت: این ظرفیت ها و بسترهای لازم را جهت نیل به اهداف متعالی با مسئولان مرتبط به بحث می گذاریم. خلیا آقاجانلو در جم ...

پیام ملّت مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان بر لزوم توانمند سازی بازنشستگان تاکید کرد و گفت: این ظرفیت ها و بسترهای لازم را جهت نیل به اهداف متعالی با مسئولان مرتبط به بحث می گذاریم.

خلیا آقاجانلو در جمع بازنشستگان اداره کل که به مناسبت گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار شد، با بیان اینکه تشکیل تعاونی مشترک ویژه کارکنان و کارمندان و بازنشستگان این اداره کل می تواند در خدمت رسانی به تلاشگران حوزه منابع طبیعی موثر باشد، افزود: بازنشستگان حکم اساتید ما را دارند و ما هم امیدواریم فضایی را فراهم کنیم تا از تجارب آنان در مسیر خدمت رسانی به مردم و منابع طبیعی بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه هویت حقوقی کانون بازنشستگان اداره کل منابع طبیعی؛ مهم‌ترین اصل در خدمت بازنشستگان می باشد، خاطرنشان کرد: ساختمان جدید کانون را با جدیت پیگیری می کنیم.

همچنین در این مراسم مدیر عامل صندوق بازنشستگی استان زنجان از آغاز تسهیلات وام به بازنشستگان در ابتدای شهریور خبر داد و گفت: سال قبل ۱۵ میلیارد تومان به بیش از ۳۸۰۰ بازنشسته در زنجان وام اعطا شده است.

میرهادی موسوی به مسائل صندوق های سطح کشور اشاره کرد و گفت: بیمه تکمیلی درمان از مشکلات اصلی صندوق بوده و هست، در سال ۹۲ متاسفانه سهم خود  را در این بین حذف کرد که مشکلاتی را به بار آورد، البته امیدواریم با پیگیری مرکز موانع رفع گردد.

مدیرعامل کانون بازنشستگی استان زنجان با اشاره به خدمات رفاهی به بازنشستگان و خانواده های آنان، بیمه عمر و … تصریح کرد: ۱۵ میلیارد تومان به بیش از ۳۸۰۰ نفر در سال ۹۶ وام اعطا شده است.

وی اضافه کرد: روند اعطای وام از ابتدای شهریور ماه آغاز شده و اشخاصی که برای نخستین بار جهت درخواست وام به کانون مراجعه کنند در اولویت خواهند بود.

وی با اشاره به میزان پرداخت حقوق های بازنشستگان در زنجان افزود: ۱۲۷ هزار بازنشستگی پیش از موعد در استان زنجان به ثبت رسیده است.

تقی سالک، رئیس کانون بازنشستگان منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به عضویت ۸۰ نفر در این کانون اظهار کرد: امیدواریم با ملحق شدن سایر بازنشستگان در تحقق برنامه های کانون عملکرد موفقی داشته باشیم.

سالک با اشاره به خدمات خانه امید و مهر جهت بهبود در خدمات پزشکی و درمانی و گردشگری را از هماهنگی های کانون بازنشستگان اداره کل منابع طبیعی استان اعلام کرد و گفت: طبق اظهارات مدیرعامل صندوق بازنشستگان کشوری مسائل بیمه تکمیلی بازنشستگان به تدریج رفع خواهد شد و در این زمینه اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.

همچنین مسائل مربوط به بیمه درمانی و عدم هماهنگی ادارات و دستگاه های مرتبط، بهبود خدمات رفاهی و گردشگری، مباحث مربوط به مابه التفاوت بازنشستگی، مشکلات بیمه تکمیلی از جمله موارد مطرح شده از سوی بازنشستگان بود که مطرح شد.

در پایان از ۳ نفر از بازنشستگان پیشکسوت اداره کل منابع طبیعی تقدیر به عمل آمد.

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست