• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۱۷
  • شناسه خبر: 8444

زنجان شهر ملیله می شود

پیام ملّت – نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت : پیگیری و ثبت شهر ملیله برای زنجان ، رفع ممنوعیت حمل و نقل چاقو از جمله مهمترین اقداماتی بوده که بنده به عنوان رئیس فراکسیون فرش و صنایع دستی برای حوزه انت ...

پیام ملّت – نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت : پیگیری و ثبت شهر ملیله برای زنجان ، رفع ممنوعیت حمل و نقل چاقو از جمله مهمترین اقداماتی بوده که بنده به عنوان رئیس فراکسیون فرش و صنایع دستی برای حوزه انتخابی انجام داده‌ام.

علی وقف‌چی با حضور در دفتر پایگاه اطلاع رسانی موج رسا; با بیان اینکه در بحث مالیات پیش بینی درآمدی برای استان زنجان در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ حدود ۲۸.۵ درصد بود، خاطرنشان کرد: به همراه ۸۱ نفر از نمایندگان این موضوع را در دو مرحله نهایت به ۹ درصد رساندیم.

وی با اشاره به اینکه در خصوص سد مشمپا تمام تلاشمان این شد تا در درجه نخست این سد دوباره آغاز به کار کند، گفت: اکنون تمام تلاش‌مان این است که به اعتبار این پروژه فکر اساسی شود.

وقف‌چی ادامه داد: با جلساتی که در وزارت نیرو تشکیل داده‌ایم، خوشبختانه اعتبارات این پروژه به تصویب اولیه رسیده که برآورد هزینه ۱۴۰۰ میلیارد است و به دنبال این هستیم تا از سازمان مدیریت مجوز فاینانس این پروژه را دریافت کنیم.

وی با بیان اینکه در خصوص بازار زنجان نیز پیگیری‌های مداومی را انجام داده‌ایم، اظهار کرد: تذکرات مختلفی در  خصوص ساماندهی بازار زنجان به مسئولان داده‌ایم که خوشبختانه عزم برای آغاز به کار جزم شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در ارتباط با پسماندهای شهرک به نتایج خوبی رسیده‌ایم، گفت: دو جلسه در این خصوص با روسای سابق و فعلی سازمان محیط زیست یعنی معصومه ابتکار و عیسی کلانتری برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه در مورد پروازهای فرودگاه زنجان نیز جلساتی با مسئولان خواهیم داشت، گفت: به دنبال گسترش پروازهای فرودگاه زنجان هستیم.

وقف‌چی با اشاره به اینکه در خصوص تبدیل مرکز تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان به دانشگاه اقدامات خوبی انجام شده است، افزود: اکنون این مرکز به صورت رسمی به دانشگاه تبدیل شد.

وی با بیان اینکه شهرستان طارم از لحاظ سرمایه گذاری ظرفیت‌های خوبی دارد، ابراز کرد: این امر زمانی میسر می‌شود که موانع برطرف شود، متاسفانه نه تنها موانع برطرف نشده بلکه راهکارهای عملی نیز وجود ندارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مسائل محیط زیست باید موانع برطرف شود، خاطرنشان کرد: مردم آماده همکاری با محیط زیست هستند اما محیط زیست یک راهکار عملی ارائه نکرده است.

وی با بیان اینکه توانایی مردم طارم سبب شده تا نیازی به سرمایه گذار خارج از منطقه نباشد، عنوان کرد: ار ما موانع را برطرف کنیم، مردم طارم آماده سرمایه گذاری هستند و از طرفی ما اعتقاد داریم طارم نیازی به سرمایه گذاری کلان ندارد چرا که نباید آلودگی‌های کارخانجات به کشاورزی این منطقه آسیب بزند.

وقف‌چی اشاره به اینکه در بحث زیتون فرآوری محصول به صورت مناسب انجام می‌شود، گفت: در سیر نیز هم ظرفیت صادرات داریم و هم می‌توانیم نیاز داخلی را تامین کنیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست